Подемот на трговијата преку интернет за време на пандемијата на вирусот корона

Подемот на трговијата преку интернет за време на пандемијата на вирусот корона

Во првиот квартал од 2020 година, 3,98 милиони трансакции се регистрирани преку Интернет, што е за 48,13 проценти повеќе отколку во истиот период во 2019 година.

Набавките преку Интернет од домашни продавачи во првиот квартал годинава забележаа околу 2,54 милиони трансакции во динари, што е за 82,19 проценти повеќе отколку во истиот период минатата година.

Исто така, беше истакнато дека регулаторните промени, како и подобрената инфраструктура, придонесоа за раст на онлајн продавниците.

За две години, бројот на виртуелни продажни места е зголемен за 77 проценти.

 

Истражувањето за е-трговија спроведено од Smart plus Research кон крајот на февруари покажа дека 75 проценти од испитаниците купиле нешто преку Интернет во изминатите 12 месеци.

Од друга страна, учесниците во истражувањето посочија дека многу луѓе немаат навика да пазарат преку Интернет и сакаат да го видат производот што го купуваат.

Истражувањето покажа дека жените почесто купуваат преку Интернет, како и дека половина од испитаниците купуваат преку Интернет преку мобилни телефони, а околу една третина од своите десктоп компјутери.

 

Најчесто се купува на сајтови на одделни продавници, на домашни страници, како и на странски страници, покажува ова истражување.

Најчесто се купуваат чевли и облека, книги, мали апарати за домаќинство, накит и козметика.

Интересно е што околу 13% од луѓето купуваат храна и пијалоци преку Интернет. Најголем број луѓе - 47% од нив плаќаат во готово при доспевање, при испорака.

 

Повеќето граѓани очекуваат испорака во рок од 5 дена по нарачката, а испораката се очекува да биде бесплатна, според истражувањето на Smart plus Research.

Учесниците на онлајн конференцијата истакнаа дека пандемијата на корона вирусот придонесе за раст на трговијата преку Интернет, но дека онлајн бизнисот има тенденција да расте со текот на годините.

 

 

Слични објави

Очекувањата на потрошувачите брзо се развиваат и поставуваат поголеми барања до трговците на мало за да ги задоволат потребите на нивните клиенти. Прочитајте!