Што е трговија без режим и зошто ви е потребна?

Што е трговија без режим и зошто ви е потребна?

 

Трговијата без режим, во едноставни термини, е одвојување на предниот и задниот крај на страницата или апликацијата за е -трговија.

 

Ефективно, предниот крај на страницата (видливите елементи со кои корисниците комуницираат) е разделен од задниот крај. Предниот дел е главата, па оттука и „трговија без режим“.

Оваа поделба нуди поголема флексибилност за деловните субјекти, дозволувајќи им на брендовите побрзо и полесно да направат промени во искуството на клиентите. Тоа значи дека трговците можат да имаат корист од различни можности кои инаку би биле недостапни за нив, вклучувајќи:

 

 

-Ослободувањето на бизнисите да користат кои било алатки или платформи за смисла за нивниот бизнис, независно од моторот за е -трговија што случајно го избрале.

-Овозможувајќи им на трговците да ја вклучат функцијата за трговија на дополнителни канали или да обезбедат нови искуства за купувачите, брзо и лесно.

 

Трговијата без режим го одделува слојот за презентација-веб-страницата однапред или мобилната апликација што ја гледа крајниот купувач-од платформата за е-трговија (задниот крај).

 

Во овој случај, платформата за е -трговија се уште извршува задни задачи, како што се управување со залихите, безбедност, одјавување, плаќања итн.

 

Меѓутоа, наместо целосно спојување - или испреплетување - како со стандардното искуство за е -трговија, задниот и предниот дел комуницираат едни со други преку API повици, испраќајќи податоци напред и назад помеѓу двете, додека на купувачот му се обезбедува беспрекорно искуство.

Речиси секој бренд за е -трговија се натпреварува со Амазон. Речиси е невозможно да се совпаднат по избор и цена во различни производи, и затоа содржината и искуството на клиентите може да ви дадат предност.

 

Решенијата без глава можат да ви помогнат да ја добиете оваа предност. Поголемата персонализација ви овозможува да прилагодите содржина и трговија на вашите клиенти и допирните точки што ги користат.

 

Овозможува поголема иновација и брзина на иновации, што е тешко да се постигне со користење на традиционалната е -трговија, и подобрено искуство на клиентите значи подобрени стапки на конверзија и пониски трошоци за стекнување.

 

 

 

 

Слични објави

Повеќето онлајн продавници и шаблони за теми имаат една главна заедничка компонента, голема, истакната слика или серија слики видно прикажани на почетната страница. Прочитајте!
Ставете се во местото на претплатникот Само на овој начин можете да спроведете квалитетен е-мејл маркетинг фокусиран на резултати и продажба Прочитајте!