Што е трговија без режим и зошто ви е потребна?
Трговијата без режим, во едноставни термини, е одвојување на предниот и задниот крај на страницата или апликацијата за е -трговија.
Ефективно, предниот крај на страницата (видливите елементи со кои корисниците комуницираат) е разделен од задниот крај. Предниот дел е главата, па оттука и „трговија без режим“.
Оваа поделба нуди поголема флексибилност за деловните субјекти, дозволувајќи им на брендовите побрзо и полесно да направат промени во искуството на клиентите. Тоа значи дека трговците можат да имаат корист од различни можности кои инаку би биле недостапни за нив, вклучувајќи:
-Ослободувањето на бизнисите да користат кои било алатки или платформи за смисла за нивниот бизнис, независно од моторот за е -трговија што случајно го избрале.
-Овозможувајќи им на трговците да ја вклучат функцијата за трговија на дополнителни канали или да обезбедат нови искуства за купувачите, брзо и лесно.
Трговијата без режим го одделува слојот за презентација-веб-страницата однапред или мобилната апликација што ја гледа крајниот купувач-од платформата за е-трговија (задниот крај).
Во овој случај, платформата за е -трговија се уште извршува задни задачи, како што се управување со залихите, безбедност, одјавување, плаќања итн.
Меѓутоа, наместо целосно спојување - или испреплетување - како со стандардното искуство за е -трговија, задниот и предниот дел комуницираат едни со други преку API повици, испраќајќи податоци напред и назад помеѓу двете, додека на купувачот му се обезбедува беспрекорно искуство.
Речиси секој бренд за е -трговија се натпреварува со Амазон. Речиси е невозможно да се совпаднат по избор и цена во различни производи, и затоа содржината и искуството на клиентите може да ви дадат предност.
Решенијата без глава можат да ви помогнат да ја добиете оваа предност. Поголемата персонализација ви овозможува да прилагодите содржина и трговија на вашите клиенти и допирните точки што ги користат.
Овозможува поголема иновација и брзина на иновации, што е тешко да се постигне со користење на традиционалната е -трговија, и подобрено искуство на клиентите значи подобрени стапки на конверзија и пониски трошоци за стекнување.