Подгответе го вашиот бизнис за е-трговија за меѓународна продажба
Продажбата на е-трговија се зголемува во Соединетите Држави, при што потрошувачите прават повеќе од половина од своето купување преку Интернет, според ComScore и UPS. Но, со меѓународната е-трговија, САД не се единствената земја што забележува експлозивен раст во онлајн продажбата; Истражувањето на eMarketer предвидува дека глобалната продажба на е-трговија ќе достигне 1,9 трилиони долари оваа година, со двоцифрен раст од приближно 4 трилиони долари до 2020 година.
Вашата онлајн продавница ви дава можност да продавате на секој агол на светот каде што потенцијалните клиенти имаат пристап до мрежата. Сепак, многу онлајн трговци продолжуваат да ја избегнуваат оваа можност поради логистиката на прекуграничното исполнување.
Има бројни предности и ве чека поголем дел од приходите, доколку сте спремни да се свртите и да направите некои промени во вашата стратегија за е-трговија.
Зошто треба да испраќате на меѓународно ниво
Се се сведува и на побарувачката и на приходите. Питни Боус изврши меѓународна студија за е-трговија во 2014 година која обезбеди увид во потенцијалот за раст на меѓународната испорака, покажувајќи дека повеќе од 40% од потрошувачите купиле нешто онлајн од друга земја.
Според нивното истражување, најголемиот прекуграничен раст во моментов има меѓу САД и Канада, бидејќи превозот е релативно поевтин во овој коридор во споредба со прекуокеанските пазари. Сепак, има многу побарувачка во странство, особено за стоки со пониска вредност. И Велика Британија и Австралија се силни пазари за американските трговци на мало поради недостаток на локално снабдување. Ова може да го направи поевтино и попрактично купувањето производи преку Интернет, дури и ако се земат предвид трошоците за испорака, особено за Австралијците.
Понудете повеќе начини за плаќање
Иако е стандардно да се прифаќаат примарни облици на плаќање како Visa, MasterCard, Discover, PayPal итн. во количката за купување, тие стандардни начини на плаќање не се нужно пожелни форми на плаќање за некои меѓународни купувачи.
Зголемете ја видливоста на меѓународното пребарување
Веројатно, вашите страници за продавница и производи ќе бидат оптимизирани за локалниот регион каде што работите. Дури и ако другите земји го споделуваат вашиот јазик, Google се обидува да им покаже на корисниците содржина што е најрелевантна за нив, не само врз основа на јазикот на нивното барање за пребарување, туку и на она што е најрелевантно за нив во однос на географската близина.
Отворете дополнителни продавници во повеќе региони
Друг пристап за да ја направите вашата страница попребарувачка и попријатна за клиентите за одреден регион е преку создавање на повеќе продавници на Shopify. Еден од најголемите предизвици со порталите за плаќање е тоа што дури и ако ги прикажувате вашите производи во странска валута, клиентот е принуден да се наплати користејќи ја стандардната валута на вашата локација.
Направете го вашиот бренд препознатлив
Лесно е да се примени бренд во вашата онлајн продавница, но не е толку лесно да се создаде бренд што се издвојува од конкуренцијата. Кога ќе ги отворите границите на вашата продавница и ќе започнете со испорака на меѓународно ниво, влегувате во многу поголем и поразновиден пазар.
Погрижете се вашиот бренд да ги издржи конкурентните притисоци на глобалниот пазар. Ако длабочината на вашиот бренд моментално започнува и завршува со вашето лого, тогаш најдете начини да се надоврзете на тоа. Создадете личност за вашиот бренд и изградете приказна или искуство околу него. Ова во голема мера го подобрува влијанието што ќе го има врз вашата публика кога ќе комуницира со вас за прв пат.