Што е „call-to-action “ и како добро да се напише?

Што е „call-to-action “ и како добро да се напише?

 

Создавате содржина за вашиот блог, социјални мрежи или билтени и сакате следбениците да се регистрираат за бесплатен пробен период, да преземат PDF-датотека, да отидат на вашата целна страница или да го земат вашиот телефон и да се јават. Што и да е, потребен ви е Повик за акција.

Но, сите знаеме дека не е лесно да се принудат другите да преземат активности што ги сакаме.

Добро напишаната CTA може да донесе навистина одлични резултати, во зависност од тоа кон што целиме. Најчесто го среќаваме на две места, во текстовите на објавите на Фејсбук и на најновите слајдови на објавите на вртелешките на Инстаграм, кои неодамна станаа сè попопуларни.

Она што се забележува е една и иста грешка што повеќето луѓе навистина ја прават и за која сакаме да истакнеме во овој напис.

 

За што служи CTA?

Повик за акција е, буквално преведен на наш јазик, повик за акција и тоа буквално значи. Повикот за акција е поттик публиката да направи нешто специфично.

Мора да им дадете на луѓето причина да кликнат. Клучот за добар повик за акција не е само да им кажувате што да прават, туку и зошто треба да го сторат тоа.

Во нашиот свет на социјални медиуми, таа акција може да остави лајк, да оставите коментар, да споделите објава или да зачувате објава ако сме на Инстаграм. Тоа ги охрабрува нашите следбеници да комуницираат со нашите профили.

 

Зошто го сакаме тоа?

Поттикнувањето на интеракција на промоции е важно првенствено за да се изгради доверба помеѓу вашиот бренд и вашиот придружник. Кога некој се чувствува слободен да ви се обрати во коментар или во директна порака и знае дека ќе добие повратна информација или информација што ги интересира, тоа гради долгорочна и стабилна врска помеѓу вас и вашиот потенцијален клиент.

Како тогаш да напишете добар повик за акција?

Стигнуваме до финалето, откако објаснивме за што служиме и го посочивме проблемот, како тогаш да напишеме дека е добро и да донесеме резултат? Работата е поедноставна отколку што може да помислите.

Фокусирајте се на само една работа кога пишувате. Која е вашата цел за одредена објава? Дали сакате да имате еден куп коментари? Потоа, повикајте на акција со едно специфично прашање. Она што треба да се има на ум е дека прашањето треба да биде едноставно и јасно и нека одговорот не биде нешто што бара тридневно размислување.

 

Од друга страна, дали сакате луѓето да го споделуваат тој пост, тоа е целта за тоа? Потоа треба да го напишете за да дадете доволно јасна причина зошто треба да ја споделите. Можеби не би било лошо да напишете нешто како:

 

„Мислам дека е важно оваа објава да достигне што е можно повеќе луѓе кои можеби не се запознаени со ова. Можете да ми помогнете во тоа. Споделете ја на вашата приказна и посочете го проблемот! “

Јасно потенцирајте ги придобивките

Изберете јазик што може да поттикне ентузијазам или емоции. Одете подалеку од едноставно наведување на она што го прави вашиот бизнис и кажување на вашата публика што точно може да направи за нив.

Во суштина: каква е вашата единствена продажна вредност? Дали вашата публика ќе ги подобри своите кариери? Поправи убовен живот?

Еден пример: „Пријавете се на мојот курс за да заработите 1.500 евра на ден на вашиот блог!“ Е добро напишана CTA. Секако дека сакам 1.500 евра! Секако! Пријавете се!

 

Заклучок

 

Секој добро напишан повик за акција има една заедничка работа - таа е фокусирана на една активност, јасна е и не бара долг ангажман од придружникот.

 

Слични објави

Продажбата на производи преку Интернет е попопуларна од кога било. Еве како можете да влезете во бендот за е-трговија. Прочитајте!