Подобрете ја продажбата со редовно известување
Кога започнува вашата работна недела? Без оглед за кој ден во неделата е, сите знаеме што не чека на почетокот - пренесува. Факт е дека тие се монотони и заземаат драгоцено време, но се надевам дека ќе се согласите со мене кога ќе кажам дека се неопходни.
Едноставно, треба да имате увид во резултатите од активностите на секој канал за комуникација и продажба, со цел да ги зголемите перформансите на продажбата.
Создавањето извештај со себе носи додадена вредност што можеби не ја забележите на прв поглед.
Редовното следење на „броевите“ наведени подолу може да укаже на грешки или пропусти на страницата.
Извештаите што треба да ги направите го вклучуваат следново:
Вкупен број на нарачки, количина на артикли и вредност на нарачки
Покрај фактот дека ни треба целосен извештај, неговата вистинска вредност лежи во податоците што може да ги извлечете од него ако гребете малку „под површината“.
Од кои: Број на нарачки, количина на артикли и вредност на продажбата на гости
Од кои: Број на нарачки, количина на артикли и вредност на продажбата преку апликацијата
Од кои: Број на нарачки, количина на артикли и вредност на откажани нарачки
Од кои: Број на нарачки, количина на артикли и вредност на повратот
И да, без оглед како работи оваа листа подолу „на првата топка“, нема откажување.
Доколку остане време на крајот на денот, забавувајте се со просечните вредности, бидејќи на крајот на сезоната, месец или година, тоа може многу да влијае на крајниот резултат од продажбата.
AOV (просечна вредност на корпата)
АБО (просечен број на нарачани артикли)
Некои од основните извештаи, кои се многу важни, исто така можат да ви дадат идеи за кампањи за сегменти.
Број на нови регистрации
Број на претплати на билтени
Број на преземања на вашата апликација
Сите овие извештаи можете да ги формирате од почеток на начин што секогаш ги следите вкупните резултати, но и резултатите преку секој продажен канал одделно.
ROI или ROAS по кампања и вкупно
Број на нови клиенти
Бројот на нарачани артикли и вредноста на нарачките на клиентите кои купиле за прв пат
Број на нарачки и вредноста на нарачките од клиенти кои купиле по втор пат
Просечна вредност на напуштената корпа
Задоволство на клиентите
Резултати од продажбата на повик центар во Google Analytics
Иако секогаш има полемики за тоа во кој сектор припаѓа, ова не го менува фактот дека е многу корисно да се имаат сите резултати од продажбата на едно место.
Размислeте однапред
За нова алатка или комуникациски канал е потребен (нов) метод за следење.
Со оглед на фактот дека денес сите алатки од 3-та страна и каналите за комуникација нудат детална анализа на секоја кампања, потребно е да бидете сигурни дека постои можност за UTM.
Без оглед дали сте UTM сами или ја имате оваа опција автоматски, многу е важно да можете да ги мерите резултатите од продажбата од кој било комуникациски канал.
Кои податоци се важни ако моментално немате резултати од продажба во Google Analytics?
Инвестирајте во воведувањето на оваа опција во Google Analytics што е можно поскоро, бидејќи ќе ви се исплати.
Замислете дека имате торба, преку која ви протекуваат парите и одат во неповрат, а инвестирате во нови рачки наместо во лепенка. Не. Заборавете на еден момент за визуелните содржини и содржината. Сето тоа е привремено. Бидете сигурни дека работите според планот и имате цел.
Да се стави бизнис на е-трговија на нозе не значи заштеда, туку мудро инвестирање.
Дотогаш, следете го сообраќајот на страницата (уникатни корисници и прегледи на страници), задржување на страници и стапки на отскокнување. Треба да ги следите сите погоре наведени низ сите канали за комуникација, а посебна концентрација е во делот на рекламирањето.