Е-трговијата минатата година порасна за 200 до 400 проценти

Е-трговијата минатата година порасна за 200 до 400 проценти

 

Повеќе од вообичаено, луѓето купуваа облека на Интернет, но пред се храна, која во одреден момент забележа раст од повеќе од 200 проценти, додека продажбата на облека и обувки порасна за 100 проценти, техничките уреди за 50 проценти. Така, приходите од е-трговија во Србија минатата година, според Статиста, изнесувале 395 милиони евра, а на Интернет имало дури 3,3 милиони клиенти.

 

„Изминатата година донесе една многу позитивна работа, нè научи дека можеме да ги менуваме навиките и дека нешто што порано не можевме да го разбереме, сега станува наша нормалност. „Купувањето преку Интернет стана прво неопходност, а потоа и нормалност.

 

„Дали има проблем, има исто како и во секој сегмент од бизнисот, само во е-трговијата можете да видите сè повеќе и повеќе.

 

Исто така има и голем број новоотворени онлајн продавници. Морам да напоменам дека посериозниот раст на продажбата бара посериозна подготовка. Компаниите кои развија процеси, добра веб-продавница и ефикасен тим успеаја да прескокнат неколкугодишен органски раст. Е-трговијата, како и секаде на светот, најмногу продава техники, облека, обувки и книги

 

Го добивме она што го сакаме, а тоа се клиентите - сега останува на трговците на мало и на сите останати кои учествуваат во е -трговија да ги задржат тие клиенти со подобрување на нивниот бизнис секојдневно “, истакнува таа. Милидраг вели дека секој производ може да се продава преку Интернет сè додека купувачот ја гледа својата корист во него, и дека останува на трговецот да го претстави производот на најдобар можен начин.

 

Интернет трговијата расте и во Европската унија, каде скоро 90 проценти од жителите постари од 16 години и под 74 години користат Интернет. Само еден од 10 жители во Холандија, Данска или Велика Британија минатата година не пазареле преку Интернет, повеќе од 80 проценти од граѓаните во Германија, Шведска и Ирска купувале преку Интернет, додека земјите со најмалку онлајн купувачи се Бугарија (42 проценти) и Романија (45) и Италија (49). Иако Романија е меѓу земјите каде е-трговијата е најмалку распространета, во последниве години таа бележи најголем раст во ЕУ од дури 27 проценти, а овој вид шопинг расте и во Хрватска, Чешка и Унгарија .

 

Слични објави

Маркетингот е за испраќање на вистинската порака, до вистинската личност, во вистинско време. Кога бизнисите се обидуваат да допрат до сите, тие на крајот не убедуваат никого. Прочитајте!