Презентирање бизнис на интернет

Презентирање бизнис на интернет

 

Карактеристиките на пазарот и големата конкуренција им наметнуваат на разни бизниси обврска да го најдат најдоброто решение за да се добие таа борба. Бидејќи Интернетот е простор каде присуството одамна е императив, бидејќи во спротивно вие не постоите, логично е дека е неопходна квалитетна презентација. Можете да одите во две насоки - од нула или врз основа на нешто што не работеше доволно добро.

Веб страница - визит-карта

Без оглед на тоа колку сте познати и препознатливи, страницата навистина ја претставува вашата лична карта. Неколку страници на Интернет можат да играат клучна улога во вашето позиционирање на Google. Тие ја олеснуваат вашата комуникација со постојните, но пред се идните клиенти или потрошувачи и на тој начин ви носат профит. Баста промет е компанија која имаше голем проблем кога станува збор за страницата. Непривлечен дизајн, оптеретување на долги страници и недоволни информации лесно може да му одговорат на посетителот да посвети поголемо внимание на оваа компанија

Посебно внимание беше посветено на дизајнот. Тоа беше направено со употреба на програмски јазици HTML, CSS и Java Script. Беа користени карактеристични бои на компанијата, бела, црвена и црна, за разлика од униформната темна позадина и несоодветните фонтови што постоеја порано. Беа постигнати апсолутна видливост и привлечен изглед, а потенцијалната продажба, која е најважна за оваа активност, доби посебен акцент, бидејќи понудата беше јасно истакната.

Фејсбук - биди присутен

Денес е скоро незамисливо како компанија што го развива својот бизнис, да немате отворена страница на Фејсбук. Значи, не профил, туку страница. Луѓето сакаат да се поврзат со вас на овој начин, без да имаат пристап до она што го споделуваат на нивните профили. Фејсбук страницата им овозможува брзо, лесно и ефикасно да се запознаат со тоа што имате да понудите. Компанијата Баста промет д.о.о никогаш порано не била присутна на оваа социјална мрежа. Почна од нула. Страницата е активирана, започнавме да собираме лајкови, односно да ги анимираме луѓето да кликнат дека им се допаѓа новата страница. Создадени се реклами за собирање допаѓања, како и промотивни објави на самата страница. Резултатот е база на придружници, која расте секој ден и реализација на директна и индиректна комуникација со нив.

 

 

Слични објави

Иако вашите главни цели на социјалните медиуми веројатно се да ја зголемите свесноста за брендот и да ја поттикнете продажбата, социјалните канали исто така може да се користат за поддршка на вашите клиенти и развивање поблиски односи со нив. Прочитајте!