Предности на е -трговија
Е -трговијата има многу различни предности - од побрзо купување до можност да достигне голема публика 24/7.
Ајде детално да ги разгледаме некои од најдобрите придобивки што може да ги понуди.
1. Побрзо купување за клиенти.
За клиентите, е -трговијата овозможува купување од каде било и во кое било време.
Тоа значи дека купувачите можат побрзо да ги добијат производите што ги сакаат и им се потребни без да бидат ограничени со работното време на традиционалната продавница за тули и малтери.
Плус, со надградби на испорака што им овозможуваат на клиентите брза испорака, дури и времето на исполнување на нарачката може да биде минимално (на пример, размислете за Amazon Prime Now).
2. Компаниите лесно можат да стигнат до нови клиенти.
Исто така, трговијата им олеснува на компаниите да стигнат до нови, глобални клиенти. Продавницата за е -трговија не е врзана за една географска локација - таа е отворена и достапна за секој и сите клиенти кои ја посетуваат преку Интернет.
Со дополнителната придобивка од рекламирањето на социјалните медиуми и маркетингот преку е-пошта, брендовите имаат потенцијал да се поврзат со огромна релевантна публика која е подготвена за купување.
3. Пониски оперативни трошоци.
Без потреба од физички излог (и вработените да го вработат), трговците на мало преку е -трговија можат да отворат продавници со минимални оперативни трошоци.
Како што се зголемува продажбата, брендовите лесно можат да го зголемат своето работење без да мора да направат големи инвестиции во имот или да ангажираат голема работна сила. Ова значи повисоки маржи во целина.
4. Персонализирани искуства.
Со помош на автоматизација и богати профили на клиенти, можете да испорачате високо персонализирани искуства преку Интернет за вашата база на клиенти за е -трговија.
На пример, прикажувањето релевантни производи врз основа на однесувањето при купување од минатото, може да доведе до повисока просечна вредност на нарачката (AOV) и да направи купувачот да се чувствува како вистински да ги разбираш како индивидуа.