Како да имате реклама што ве следи насекаде

Како да имате реклама што ве следи насекаде

 

Google AdWords има опција за рекламен маркетинг, што ви овозможува да стигнете до посетителите на вашата веб-страница и да прикажувате релевантни пораки во форма на банери или текст додека прелистувате други веб-страници. Со ремеркетинг, можете да им покажете на клиентите пораки прилагодени за нив врз основа на кои делови од вашата веб-страница ги посетиле. Ова остава силен впечаток кај корисниците на сериозност, квалитет, големина

Како работи ремаркетингот?

 

За да започнете со ремеркетинг, прво мора да додадете парче код од Google Analytics, што ви овозможува да креирате список за рекламирање за посакуваните под-страници. На пример, можете да креирате список за маркетинг за посетителите на вашата најпопуларна линија на производи или слично. Кога корисниците ја посетуваат таа страница, нивниот ID на колаче се додава на списокот за рекламирање.

 

По горенаведеното, ќе се креираат кампања и банери на AdWords со насочени пораки што ќе бидат прикажани на корисниците на други веб-страници, како што се YouTube, Gmail, портали, итн. Ремаркетингот ви овозможува да ја покажете вистинската порака, на вистинските луѓе, во вистинско време.

 

Звучи премногу комплицирано!

 

Постојат агенции кои се занимаваат со Интернет маркетинг и кои имаат врвни експерти и дизајнери кои ќе ги направат и оптимизираат вашите кампањи многу профитабилно. Во пракса, повеќе пати е докажано дека недоволно професионалци ги создаваат и водат своите кампањи, така што во повеќето случаи буџетот се троши нерелевантно и неконтролирано, со што не се постигнува доволен број на конверзии.

 

Затоа, вистинскиот индикатор е соработката со агенцијата и заштеда до 50% од износот на буџетот, постигнување поголем број на конверзии, што резултира со многу пониски трошоци за маркетинг, и далеку подобар и поуспешен бизнис.

 

 

 

Слични објави