Усогласеност со онлајн продавницата

Усогласеност со онлајн продавницата

 

Вашата веб -страница е излог на вашата онлајн продавница, видлива за секого, за секого, во секое време и насекаде кога пребарувате на Интернет. Ако сакате вашата онлајн продавница да биде успешна, а продажбата постојано расте, треба да ја дизајнирате вашата страница така што ќе остави длабоко влијание, така што ќе биде: привлечна за посетителите, лесна за следење и читање, овозможување и поттикнување интеракција , и пред с ... да се усогласат со барањата на организациите со картички.

 

Да бидеме јасни, нема компромиси или игри во однос на упатствата поставени од организациите со картички. Затоа, нашата примарна цел е да ви помогнеме да ги почитувате овие упатства што е можно подобро со овие упатства:

Јасен опис на производот

Ова значително ќе го намали незадоволството на клиентите од вашите производи и услуги. Добрата практика подразбира дека информациите за производот: треба да бидат поддржани со слики доколку е изводливо, не треба да содржат погрешни и збунувачки изјави

 

Поточно опишана политика за откажување и враќање на средствата

Неопходно е да се опфатат сите критериуми според кои е возможно враќање на стоката и платениот износ, вклучително и временски ограничувања, ограничувања и услови. Јасно опишете ја постапката за откажување и враќање на парите и обезбедете му на корисникот врска со која се потврдува прифаќањето.

 

Општи одредби и услови

Јасно дефинирани права и обврски на посетителите на страницата, како и ограничувања на одговорностите. (!) Општите услови вклучуваат: детален опис на сите политики на компанијата и услови за користење на страницата, делот што се однесува на плаќањата каде што клиентот е детално објаснет како ќе се наплатува производот, јасна изјава за опис што ќе се појави на извештајот за плаќање добиен од банката

 

Потребни полиња на страницата за плаќање

Информациите собрани на страницата за плаќање се користат за да се идентификува клиентот и да се процени ризикот од трансакцијата. Потребните полиња вклучуваат: Име и презиме на корисникот на картичката (клиент), адреса за испорака, адреса за е -пошта, телефонски број, тип и број на картичка, датум на важност на картичката и код за верификација од картичката. Страницата за плаќање треба да биде дизајнирана за: да го предупреди клиентот ако не го пополнил потребното поле или не внел погрешна вредност, му овозможува на клиентот да ги поправи претходно внесените вредности, вклучува механизми за спречување на „двојни трансакции“, нуди јасна одлука за прифаќање и отфрлање на податоците од картичката за периодични плаќања, спречува извршување платежни трансакции пред потребната валидација на податоците за картичката и сопственикот на картичката

 

Лого на организации со картички

Логото на сите картички (или алтернативни начини на плаќање) што може да се користат за плаќање на производи и услуги на страницата треба јасно да се прикаже, барем на дното на почетната страница и страницата за плаќање. Прикажувањето на логоа на организации со картички влева доверба кај клиентот дека вашиот бизнис е овластен да прифаќа плаќања користејќи ги овие најсигурни методи во светот.

 

Слични објави