Продажба на корисници кои не купиле ништо на вашата страница?

Продажба на корисници кои не купиле ништо на вашата страница?

 

Дали некогаш ве прогонувала реклама? Тоа бев јас, откако кликнав на оглас за фитнес производ што ме интересираше, па ја разгледав понудата и искрено бев во искушение да ја купам, но на крајот решив дека во секој случај нема да го сторам тоа.

Тоа не е крај на приказната.

 

Повторен маркетинг

 

Повеќето корисници кои ја посетуваат вашата веб-страница не преобразуваат, не се регистрираат за вашиот билтен, не ја споделуваат вашата содржина и не купуваат ништо. Можеби звучи депресивно, но тоа е вистина. Повеќето огласувачи дозволуваат вакви корисници да исчезнат, што е штета бидејќи имаат голем потенцијал затоа што знаеме дека биле на вашата веб-страница, го проучувале вашиот производ, но не го купиле. Тој корисник е во одлука и сè уште истражува, па веројатно наскоро ќе купи ваков производ, па штета е да не го користи.

Повторениот маркетинг е одлично решение за таквите корисници. Со овој метод на рекламирање, ќе можете да ги прикажувате вашите реклами во форма на банери или текст на 90% од Интернет, на корисниците кои веќе ја посетиле вашата страница.

Можете да го искористите повторниот маркетинг на:

- потсети ги посетителите за твојата акција,

- презентирајте ги придобивките што можеби ги пропуштиле,

- зголемете го попустот на оние кои не ја извршиле конверзијата и

- прикажувајте реклами со ограничена временска понуда.

 

Не заборавајте на рекламите за слики затоа што „сликата вреди илјада зборови“

Рекламите со слики честопати се занемаруваат, па повеќето рекламни размислуваат да ги создадат потоа, а потоа на крајот тоа никогаш да не се случи. Не правете ја оваа грешка со повторен маркетинг и одвојте малку време за да создадете атрактивни реклами за слики (банери).

 

Кога и како да се насочи?

Големата предност на повторениот маркетинг е тоа што можете да ги сегментирате списоците со посетители според одредени под-страници што ги посетуваат корисниците на вашата веб-страница.

 Трикот е во тоа што можете да откриете што сака корисникот затоа што тоа ви го покажале со своите постапки на вашата страница и може да ја прилагодите рекламата со слика што веројатно ќе ги интересира. Еве неколку примери:

- ако некој корисник посетил страница со одреден производ, тој веројатно го споредува тој производ и на други страници, па можете да ги поставите да ја следат рекламата со конкурентските предности на производот

- ако корисникот ја посетил страницата со цени и плаќање, тогаш знаеме дека е заинтересиран за начинот на плаќање и трошоците. На овој корисник треба да му се покаже реклама во која се наведени цената, бесплатната поштарина или гаранцијата за враќање на парите.

- ако некој корисник ги посетил страниците за социјално вмрежување, тоа значи дека е заинтересиран за искуствата на другите клиенти, па така може да му покажете реклами со изјави на вашите задоволни клиенти.

- ако корисникот ја посетил вашата кошничка и потоа го напуштил процесот. Ова значи дека бил на еден клик од купувањето, па таквите корисници се вашите највредни посетители на кои можете да прикажете реклама што ќе ги покаже поволностите и попустите што ќе ги добијат доколку станат клиент со вас.

 

 

Слични објави

Мобилна веб-локација е страница на Интернет која е приспособена за употреба на мобилни уреди, како што се паметни телефони. Прочитајте!