Преиспитување на стекнување: Како да пазарите производ на вашите постоечки клиенти
Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел.
Добриот маркетинг мора да одговара на пазарот на кој се наоѓате. Изберете ги вашите канали и маркетинг тактики засновани на информирани претпоставки за вашите клиенти и приспособете се како што доаѓаат резултатите.
Но, пред да се фрлиме во специфичните тактики што даваат резултати, од суштинско значење е прво да одзумираме за да разбереме повеќе за вашите специфични клиенти, вашите производи и кои производи одговараат на нивните потреби. Ова ќе ви помогне да креирате маркетинг стратегија за да ве води напред.
Начини за маркетинг на вашиот производ
Многу често, брендовите се фокусираат само на привлекување што е можно повеќе нови клиенти - неблагодарна работа за стекнување. Но, трошоците за стекнување се зголемуваат, и ако клиентите купат само една ставка и никогаш не се вратат, тие трошоци стануваат тешко да се надминат. Значи, Рамката за три мултипликатори се фокусира на зголемување на профитабилноста на секој клиент кој тешко сте го заработил.
Ќе користиме маркетинг тактики за да ги создадеме резултатите што ги сакаме: зголемена просечна вредност на нарачката и зголемен број на нарачки по клиент, како и нови клиенти со текот на времето. Овие маркетинг напори ќе работат заедно за да ја поддржат оваа севкупна стратегија наместо да дејствуваат во силоси.
Како да креирате повторливи купувачи
Вашата база на клиенти е како градина. Ако се стремите кон вашите клиенти, честопати можете да ја зголемите и вредноста што ја добиваат, како и вредноста што се враќа на вашиот бизнис. На пример, клиентот може да добие многу вредност од вашиот водечки производ, но отклучи уште повеќе од повторно купување на вашиот производ - или купување повеќе од вашата целосна производна линија.
Сепак, повторените купувања не доаѓаат бесплатно. Сè уште ќе треба стратешки да инвестирате во вистинските области. И иако можете да тврдите дека „сè“ има потенцијал да влијае на задржувањето, постојат три главни лостови со кои брендовите треба да започнат:
Стока. На клиентите им треба стока што одговара на нивните потреби. Тие исто така бараат висококвалитетни предмети што ги исполнуваат или ги надминуваат нивните очекувања. Ако најдете најпродаван производ што го сакаат клиентите, размислете да го ставите пред и центар на вашата веб-страница. Шансите се дека клиентите кои први ќе го купат тој производ ќе се вратат за повеќе.
Искуство на клиентите. Неверојатната услуга за клиенти не значи да се скрши банката, но тоа значи да се обезбедат неочекувани додатоци. Ова може да биде едноставно како да се биде достапно кога им требате на вашите клиенти или да нудите бесплатни враќања на која било нарачка. Размислете за Zappos или Chewy.
Маркетинг. Ќе ви треба вистинскиот маркетинг за вистинските клиенти во вистинско време. Тактиките што може да ги користите се: кампањи за е-пошта со враќање назад, маркетинг на животниот циклус, програми за лојалност или нова структура на издавање што ги поттикнува клиентите да се враќаат за повеќе. Се нурнуваме подолу.
1. Воведете програма за лојалност
Програмите за лојалност можат да бидат бесплатни или платени, и нудат посебни поволности за претплатниците. Членовите на трговецот на мало Altitude Sports, на пример, плаќаат доживотна членарина од 34,99 УСД. Тие уживаат поволности како 5% попуст на речиси секоја ставка, ексклузивна продажба и бесплатни враќања на сите нарачки.
2. Направете кампања за враќање на е-поштата
Е-поштата е спас за купувачите со високи намери кои веќе ја посетиле вашата продавница и го завршиле своето купување. Ова го прави идеален канал за поттикнување на повторени купувања.
Една од највредните секвенци што можете да ги создадете се нарекува кампања за враќање назад, еден вид маркетинг на животниот циклус - маркетинг што се обидува да вклучи клиент врз основа на тоа каде се наоѓаат на патувањето со клиентите. Во овој случај, клиентот е по купувањето, така што вистинската порака што треба да му ја испратите е онаа што поттикнува повратно патување.