Како да дизајнирате визуелен идентитет за вашиот бренд

Идејата во вашата глава - таа една голема идеја - го зема својот најостар пресврт од сон во реалност штом ќе стане нешто опипливо. Кога можете да го видите, почувствувајте го или држете го во раце. Како нов или аспирантен основач, без разлика дали го претворате хобито во бизнис или дејствувате според празнината на пазарот, тој момент е кога се раѓа вашиот бренд.

Вашиот бренд е водич за тоа што се залагате, како сакате да ги натерате луѓето да се чувствуваат и вредноста што ја носите на светот. Во него живее идентитетот на брендот - визуелна претстава на вашиот бренд од лого до тип до палета на бои. Тоа е систем на правила и визуелни средства кои ја водат креативната насока на вашиот бренд на секој чекор. Раскажува приказна и предизвикува чувство.

Како креатор на вашиот бизнис, дефинирањето на вашиот бренд со зборови може природно да ви дојде - тоа е идеја што живеете и дишете секој ден. Но, кога станува збор за дизајнот на брендирање, тука многумина се сопнуваат. Дизајнот бара специфичен сет на вештини, познавање на специјализиран софтвер и внимание за занаетот.

Сопствениците на нови бизниси можеби немаат буџет за да ангажираат дизајнер за да креираат комплетен пакет за брендирање. Затоа, многумина избираат да лансираат со верзија на лого „Направи сами“ и претходно поставен шаблон за веб-локација. Нема ништо лошо во овој пристап, и со неколку бесплатни алатки и упатства и совети од искусни професионалци, можете да создадете нешто што навистина ја претставува вашата визија.

Бренд, брендирање и идентитет на бренд: која е разликата?

Терминот „бренд“ често се меша со „лого“. Додека логото е дел од идентитетот на брендот, што е една компонента на брендот, вашиот бренд е многу повеќе од симбол или зборовен знак.

Брендирањето е дејството што го преземате за да одговорите на прашања како што се: Што нуди мојот бренд? Што сакам да чувствуваат луѓето кога се занимаваат со мојот бренд? Зошто луѓето треба да се грижат за мојата мисија? Кои се моите вредности? Оваа вежба за брендирање ќе кулминира со јасна слика за вашиот бренд, вклучувајќи ја вашата мисија, стратегија, приказна за брендот и идентитетот на брендот.

Идентитетот на брендот е визуелно претставување на вашиот бренд, од вашето лого до вашиот фотографски стил до вашата палета на бои. Тоа е систем од правила и визуелни средства што ги водат одлуките за дизајн на вашата веб-страница, социјалните медиуми, пакувањето и многу повеќе.

Како да дизајнирате визуелен идентитет за вашиот бренд

Слични објави

Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот. Прочитајте!
Вие сте сопственик на мал бизнис, а не продавач на големи кутии - што е одлична работа. Прочитајте!