Примери за блог за е-трговија кои всушност можат да генерираат продажба

Вашиот бренд има клиенти во секоја фаза од продажната инка. Некои се на почеток и само се запознаваат со она што го нудите. Другите се на крајот, подготвени да конвертираат и да купат од вас.На секој чекор од патот, мора да бидете таму за да обезбедите содржина што ќе ги однесе чекор поблиску до конверзија.За разлика од луѓето кои веќе купуваат во вашата продавница, читателите на вашиот блог можеби не се сосема подготвени да купат од вас. И додека примарните цели на маркетингот со содржина не се веднаш да се произведе продажба, одлично е кога тоа навистина се случува и секако вреди да се проба. Бидејќи не е јасно дали се подготвени да купат или не, од вас ќе зависи дали ќе ги водите кон купување со релевантна и вредна содржина.

Постојат неколку основни методи за придвижување на читателите на блогот кон купување:

 

1. Натерајте ги да се претплатат

Понуда да се претплатите на посетителите на веб-страницата на вашата листа на е-пошта откако ќе прочитаат една од вашите објави на блог. Потоа испратете им специфична содржина, како што се водичи за купување, составени од производи што се достапни во вашата онлајн продавница.

 

2. Ретаргетирајте ги низ Интернет

Ремаркетинг со нив преку реклами на Google за да купите производ за кој читаат на вашиот блог. На пример, ако кликнат на вашиот водич за купување чевли, тогаш може да се погрижите сликите од овие чевли да се појават во рекламите на Google додека сурфаат на интернет.

 

3. Ретаргетирајте ги на Facebook и Instagram

Ретаргетирање на вашите читатели на Фејсбук со реклами. Вметнете привлечни слики од вашата продавница за е-трговија и објави на блог во рекламите.

 

4. Ставете паметни внатрешни врски во вашата содржина

Поставување врски до производи во секој блог и повици за акција на дното на секој блог пост. Ако читателите уживаат во содржината на вашиот блог, можеби ќе сакаат да видат што друго имате да понудите.

Некои типови на содржина на блог *Може* да произведат продажба кога се прави правилно

Што имаат заедничко сите овие објави на блогови и веб-страници? Тие нудат содржина која е забавна и лесно сварлива за читателите. Тие исто така имаат цел и им служат на животот на читателите на еден или друг начин. Не постои присилна продажна копија или итен јазик за купување веднаш, што би ги исклучило.

 

Ако обезбедите содржина што ќе го подобри животот на читателите, ќе имате шанса да ги натерате да се претворат. Не заборавајте да ги водите низ продажната инка со ретаргетирање и ќе бидете на пат да ја зголемите продажбата во вашата продавница за е-трговија и да го однесете вашиот бизнис на следното ниво.

Примери за блог за е-трговија кои всушност можат да генерираат продажба

Слични објави

Пандемијата „заклучи“ милиони луѓе во нивните домови, па речиси сè беше купено преку Интернет. Најновиот извештај на Mastercard Recovery Insights покажува дека сето тоа резултирало со дополнителни 900 милијарди долари потрошени за малопродажба ширум светот во текот на 2020 година. Прочитајте!