70% од Европејците се отворени за шопинг во живо

70% од Европејците се отворени за шопинг во живо

Купувањето во живо во Европа станува сè попопуларно. Овој тренд започна во Кина и остатокот од Југоисточна Азија, но сега потрошувачите во Европа с increasingly повеќе гледаат настани за шопинг во живо за да се инспирираат да купат облека и други модни предмети.

Шопингот во живо е жежок, особено во Кина. Таму, во просек се одржуваат 50.000 преноси во живо дневно со приближно 260 милиони гледачи. Според прогнозите на Coresight Research, шопингот во живо ќе генерира продажба од над 250 милијарди евра само оваа година, а овој тренд расте.

 

Телешопинг 2.0

Купувањето во живо во основа не е ништо повеќе од традиционално телешопинг. Помислете на домашни телевизиски станици како што се QVC (САД, Обединетото Кралство, Германија, Јапонија, Италија, Кина), TJC (Обединетото Кралство), Тел Продажба (Холандија) или Твинс (Скандинавија). Со шопинг во живо, не само што медиумот е различен, туку и клиентите се повеќе вклучени бидејќи можат да комуницираат со бренд преку разговор или други функционалности на екранот.

 

1 од 3 брендови за мода/убавина понуди настан за шопинг во живо

Околу една од пет анализирани брендови почнаа да користат шопинг во живо како канал за продажба уште од летото минатата година. И сега, повеќе од еден од три брендови за мода и убавина понудија барем еден настан за шопинг во живо. „Додека компаниите за убавина се потпираат на редовните преноси во живо, модните компании нудат повремени настани. И двете гранки претпочитаат интегрирање на шопинг во живо во нивните веб -продавници, но рекламираат настани на каналите на социјалните медиуми “, објаснува Арвато.

 

Минатата година, употребата на апликации за шопинг се зголеми за скоро 50 проценти. Брендовите и онлајн продавниците, се разбира, можат да го користат овој развој за да се поврзат директно со своите клиенти преку настани за пазарење во живо базирани на апликации. Исто така, можно е да се организира шопинг во живо преку социјалните медиуми, но Facebook Live на пример с yet уште не е користен од брендовите во студијата Арвато. Околу 70 проценти од настаните за пазарење во живо во моментов се одржуваат на веб -страниците на брендовите и трговците.

 

Слични објави

Ако нешто знаеме, тоа се клучни зборови. И ако има нешто за кое научивме многу со текот на годините, тоа е истражувањето на клучни зборови.Имајќи изградено и одгледувано повеќе блогови од нула, истражувањето на клучни зборови одигра витална улога во нашиот секојдневен работен тек. Прочитајте!