Примери за трговија: успешни приказни и промашувања

 

Во овој момент, имате солидна идеја за тоа што претставува е -трговијата, какви видови трансакции за е -трговија се спроведуваат и какви платформи продавачите користат за да стигнат до својата публика. Сега да разгледаме некои од најуспешните примери за е -трговија, како и оние што не успеале во оваа индустрија, за да научат од нивните победнички стратегии и грешки.

 

Овој дел наведува некои од врвните веб -страници за трговија на Интернет и фрла светлина врз она што ги прави успешни.

 

Пример за е -трговија на Амазон

Амазон не е само една од најголемите платформи за е -трговија, туку е и највредната компанија во светот која ја надминува дури и Мајкрософт во пазарна вредност. Амазон е просперитетен и конкурентен пазар за продавачи од трети страни и платформа каде клиентите уживаат во широк избор на производи од провајдери низ целиот свет.

 

Она што го прави Амазон успешен

Брајан Ајзенберг е бестселер автор кој неодамна е коавтор на неговата најнова публикација Биди како Амазон: Дури и лимонада може да го стори тоа со ffефри Ајзенберг и Рој Х. Вилијамс. Во книгата тој зборува за 4 -те столба на успехот на Амазон.

Бидете кориснички центрирани - „Амазон не се обидува да ги натера клиентите да се вклопат во начинот на кој сакаат да ги продадат“, вели тој. „Амазон попрво би се вклопил во тоа како купуваат клиентите денес и ќе го промени своето купување во иднина“. Тие ги решаваат сите грижи на клиентите со тоа што ќе им обезбедат детален Центар за помош, каде што ќе можат да се информираат за нивното купување, рефундирање и цените за испорака.

Бидете креативни - Амазон секогаш спроведува експерименти и изнаоѓа начини како да го подобри искуството при купување. Амазон редовно прави анкети преку Интернет преку е -пошта, каде што тие бараат од клиентите да го оценат своето шопинг искуство со Амазон. Ова им дава на компанијата насоки за тоа во кои области треба да работат за да го подобрат искуството на клиентите.

Бидете фокусирани на искуството на клиентите - Амазон е за ангажирање клиенти и нивно претворање во витален дел од процесот на купување. Добар доказ е огромниот број прегледи. Клиентите сакаат да го споделат своето искуство со платформата бидејќи сметаат дека нивното мислење е важно.

Континуирано подобрување и оптимизирање - Амазон добро ги користи своите податоци. Компанијата секогаш ги намалува бројките и користи податоци за скоро секој аспект на бизнисот, вклучувајќи искуство на клиентите, складирање, работење, финансии и маркетинг.

 

Пример за е -трговија Запос (Zappos) 

Запос е онлајн продавач на чевли и облека со седиште во Лас Вегас, Н.В. Моментално е во сопственост на Амазон, но сепак вреди да се погледне што е тоа што оваа веб -страница за трговија е успешна.

 

Она што го прави Запос успешен

 

Запос е познат по услугата за клиенти. Главното ветување на компанијата за клиентите е дека тие обезбедуваат услуга WOW. Нивното популарно мото „Испорачај WOW преку услуга“, ја исполнува таа основна вредност секогаш ставајќи ги клиентите на прво место.

На пример, додека другите бизниси ги охрабруваат агентите за телефонски центри да се откажат од телефонот што е можно побрзо, Запос сака неговите вработени да останат на телефонот онолку долго колку што е потребно. Во еден момент, вработен во Запос дури поминал 10 часа на телефон со клиент.

На прашањето како се чувствува компанијата во врска со ова, Џефри Луис, надзорник на тимот за лојалност на клиентите на Запос, рече: „Првата суштинска вредност на Запос е да се испорача одлично преку услугата, и сметаме дека дозволувајќи им на членовите на нашиот тим да можат да останат на телефон со клиентот како се додека им треба е клучно средство за исполнување на оваа вредност “.

 

Слични објави