Оружјето за зголемување на стапките на конверзија

Оружјето за зголемување на стапките на конверзија

 

Долгата листа на предизвици со кои се соочуваат трговците при постигнување високи стапки на конверзија може да изгледа застрашувачки. Ако еден предизвик е доволен за да се намалат потенцијалните приходи, што треба да направи трговецот? За среќа, има повеќе од доволно алатки на располагање на трговецот за да ги надминат овие предизвици.

 

ЈАЗИЦИ И ВРЕДНОСТИ

Купувачите претпочитаат да купуваат на свој јазик и валута, бидејќи имаат поголема доверба дека го разбираат производот, цените и процесот на плаќање. Во такво сценарио, целиот процес на наплата изгледа помазен и посигурен, дури и ако сите други променливи останат исти. Трговците можат да ги користат IP -адресите на купувачите преку Интернет за да ги откријат нивните локации и автоматски да се префрлат на точниот јазик, како за самата онлајн продавница, така и за критичниот процес на наплата. Поедноставното менување јазици, без разлика на локацијата на купувачот, е исто така корисно.

 

ФОРМИ ЗА ВРАБОТУВАЕ И БЕЗБЕДНА ПЛААЕ

Формуларот за плаќање е срцето на процесот на одјавување; сфатете го како што треба и никој не го забележува. Погрешно сфатете и купувачите ќе се вознемират и ќе ги напуштат количките за пазарење. Добрите формулари за плаќање имаат два важни аспекти. Прво, тие безбедно се справуваат со податоците за плаќањата, честопати преку токенизација. Второ, тие се вградуваат во онлајн продавница, избегнувајќи пренасочувања надвор од локацијата и се придржуваат кон изгледот и чувството на продавницата.

 

Овие два аспекти понекогаш меѓусебно се исклучуваат; формуларите за сигурно плаќање честопати бараат пренасочувања и вградените платежни формулари честопати се или несигурни или изгледаат ненамерно. Но, достапни се и формулари за плаќање што се вградуваат и се безбедни и практично невидливи за купувачите, тие играат важна улога во високите стапки на конверзија.

 

ИНФОРМАЦИИ ЗА УРЕД

Компјутерите, мобилните телефони, таблетите и другите уреди даваат многу информации - како што се ИД на уредот, локација, ориентација на уредот и употреба на уредот - што може да се минираат за да се подобри искуството при купување. На пример, уредот може да го извести трговецот дека купувачот претпочита директно задолжување и соодветно да го задоволи шопинг искуството, зголемувајќи ја стапката на конверзија. Во други случаи, можно е да се користат информации за уредот за да се одреди нивото на софтвер за спречување измама што треба да се користи, осигурувајќи дека познатите безбедни уреди можат да се развијат низ процесот на плаќање.

 

ОПТИМИЗАЦИЈА НА УРЕДОТ

Помина времето кога десктоп компјутерите владееа со е -трговија. Сега мобилните уреди, таблетите, па дури и неодамна, автомобилите, може да се користат за купување. Онлајн продавниците што не се оптимизирани за овие дополнителни канали ги оштетуваат нивните стапки на конверзија. Онлајн продавниците мора да работат беспрекорно на сите уреди.

ИЗБОР НА МЕТОД НА АКТИВНА ПЛАMАЕ

Оваа одговорна алатка користи адреса за испорака на купувачот, информации за уредот и други податоци за да ги одреди и понуди начините на плаќање најсоодветни за купувачот. Резултатот е подобра безбедност, бидејќи на купувачите со поголем ризик им се нудат само робусни начини на плаќање и високи стапки на конверзија, бидејќи се нудат соодветни начини на плаќање.

 

Плаќање со апликации 

Плаќањата во апликација може да бидат најлесниот тип на купување за купувачите, бидејќи претходната авторизација е завршена кога купувачот првпат ја презема апликацијата. Покрај тоа, плаќањата во апликација обично обезбедуваат подобро искуство од продавниците преку Интернет, со помалку заостанувања и поинтуитивно искуство. Плаќањата во апликација, исто така, можат да користат складирани ингеренциите што се потпираат на карактеристики специфични за уредот, како што се биометријата за пристап. Накратко, плаќањата преку апликација обезбедуваат добредојден поттик за стапките на конверзија; трговците се мудри целосно да им овозможат.

 

Робустно и Флексибилна превенција од измама

Измамата, и повратните трошоци што честопати ги предизвикува, е зло за многу трговци. Она што изгледа како профитабилна продажба брзо се претвора во скап поврат на трошоци што јаде во профит. Меѓутоа, многу трговци, во потрага по отстранување на повратните трошоци, не спроведуваат стратегија за заштита од измама што ја балансира конверзијата со потенцијалните повратни трошоци. Софистицираните алатки за превенција од измама обезбедуваат стравот од поврат на трошоци да не ги оштети непотребно стапките на конверзија.

 

Слични објави

Внатрешното задоволство на клиентите се однесува на сè попопуларната филозофија дека бизнисите треба да го третираат персоналот и другите соработници на ист начин како што ги третираат своите клиенти и клиенти. Прочитајте!