Прочитајте ги проектите за е-трговија на почеток

Прочитајте ги проектите за е-трговија на почеток

 

Започнување на било кое стартување, дури и стартување на е-трговија е тешка работа, полна со пречки. Меѓутоа, како што велат нашите луѓе, паметниот човек не учи од сопствените грешки, туку од грешките на другите. Така, при креирање бизнис за е -трговија, многу е важно да се учи од грешките на другите луѓе, особено затоа што проектите за стартување ретко можат да си дозволат луксуз да учат од сопствените грешки.

 

Повеќето написи што се занимаваат со оваа тема се обидуваат да ги решат истите прашања: лош (или недоволен) опис на производот, недостаток или слаб квалитет на слики на производи, низок проблем со стапката на конверзија (стапката на конверзија на плаќање е процентот на интернет корисници кои всушност плаќаат во врска со бројот на оние што го додаваат производот во количката). Нашето искуство во контакт со идните трговци за е-трговија ни кажува дека тие генерално добро разбираат дека им треба добар опис на производот, голем број квалитетни слики на производи и наједноставна можна процедура за плаќање. Покрај тоа, постојат одредени алатки кои помагаат да се решат овие проблеми. Затоа, во овој текст, ќе се справиме со оние грешки што најчесто се занемаруваат и не се земаат предвид при започнување на проекти за стартување на е -трговија, што може да доведе до непотребни негативни последици за трговецот.

 

Грешка 1 - За нас

Трговците честопати н ask прашуваат што ќе прави таа страница за нив воопшто, а особено зошто нејзината содржина е толку важна. Дали суштината не е во квалитетот на производите и услугите што ги нудат. Сметаме дека поради таквиот став, тие често прават грешка бидејќи не разбираат дека луѓето купуваат од луѓе и дека клиентите сакаат да знаат кој стои зад компанијата и страницата пред да купат. Оваа информација е многу важна за клиентот во процесот на одлучување дали или не да го купи производот на оваа или на која било друга веб -страница.

 

Грешка 2 - Недостаток на платено рекламирање

Во развој на е-трговија, кога никој не знае за вас, исклучително е важно да стигнете до идните клиенти на вистински начин. Честиот пристап „важно е да работиме и создаваме, а клиентите сами ќе дојдат“ не е добар начин за започнување нов бизнис за е-трговија, и најверојатно е осуден на пропаст. Не чекајте клиентите сами да дојдат бидејќи тоа нема да се случи, или барем нема да се случи толку брзо (за ефектот на оптимизација на оптимизација е потребно време).

Грешка 3 - Преголема зависност од рекламирање

Како што некои трговци избегнуваат платено рекламирање, така и некои премногу зависат од тоа (под реклама подразбираме каква било форма на платено рекламирање што е достапна онлајн на Интернет). Повеќето трговци за е-трговија за кои рекламирањето се покажува како успешна стратегија, ги вложуваат сите свои ресурси во неа. Таквата стратегија може да изгледа профитабилно, но може да се одмазди на долг рок, бидејќи „чувањето на сите јајца во една кошница“ е секогаш ризична стратегија.

 

 

Грешка 4 - Недостаток на општествено влијание

Информациско општествено влијание (социјални докази или информативна социјална инфлуенца) е психолошки феномен каде што луѓето ги имитираат постапките на другите при изборот на правилно однесување за дадена ситуација. Овој ефект се изразува во ситуации кога луѓето не се во состојба да одредат соодветно однесување и се базира на претпоставката дека другите луѓе имаат повеќе знаење за дадена ситуација. Ова информативно општествено влијание е еден од најважните сигнали што клучно влијае врз одлуката за купување.

 

Грешка 5 - Можност за само еден начин на плаќање

Продавницата која има само еден начин на плаќање се смета за застарена. Ова е една од главните причини за ниската стапка на конверзија. Клиентите претпочитаат различни начини на плаќање при купување, а различни клиенти претпочитаат различни методи.

 

Грешка 6 - Недостаток на трпение

Ова е една од најголемите грешки. На бизнисот за е-трговија му треба време да расте и расте. Многу често, сопствениците на онлајн продавници очекуваат пари да почнат да пристигнуваат штом ќе ја отворат својата продавница за е-трговија, т.е. дека, како што рековме, клиентите сами ќе дојдат. Но, тоа, за жал, не е така. Како и традиционалните продавници, така и на онлајн продавниците им е потребно време да растат, и сосема е можно тие да не остварат профит на почетокот и трговците да не можат да ги постигнат своите цели. Но, тоа не значи дека треба веднаш да се откажат, туку мора да го продолжат својот бизнис со истата ревност и мотив.

 

Слични објави

Запознавањето со вашата публика е еден од најважните делови во развојот на бизнисот и може да биде лесно како испраќање на една е-пошта со добро структурирана анкета. Прочитајте!