Дали треба да се намали маркетингот во време на криза?

Дали треба да се намали маркетингот во време на криза?

 

Во непредвидени ситуации, исто како онаа што нè снајде во моментот, во која не можеме да влијаеме на повеќето работи, се прашуваме, дали треба и бизнисот да се скрие или да се затвори во тој период?

Исклучително е тешко да се донесат избрзани одлуки, а ситуацијата е таква што од нас бара да реагираме во еден момент, и секој ден ни носи нови промени и нови предизвици што се поставуваат пред нас.

 

И што треба да направат помалите компании во овој период?

Рационалниот потег на секое управување во овие моменти е намалување на трошоците и строга контрола. Не можеме да влијаеме на многу работи во овој период, но треба да бидеме доволно вешти и мудри во такви ситуации за да ја задржиме нашата позиција и покрај сè и да се подготвиме за периодот по кризата.

 

Што можеме да сториме во време на криза?

Како прво, треба да направиме планови во согласност со новонастанатата ситуација.

Проверете ги вашите стратешки планови, кои сте ги направиле за вашиот бизнис и обидете се да ги преуредите во согласност со моменталната состојба.

 

Повторно запрашајте се која е вашата целна група сега. Дали останува исто како порано, или дали тие сега се луѓе кои се враќаат во нивната земја, на пример, или некое друго население што станало важно за вашата деловна активност.

Грижете се за вашите вработени. Тие се најодговорни за опстанокот на вашиот бизнис и брендот што го изградивте. Постапувајте во согласност со препораките на здравствените организации и бидете општествено одговорни.

Покажете дека се грижите за луѓето со кои живеете и со кои работите. Без кои вашиот бизнис би го изгубил значењето. Размислете како можете да бидете корисни и да им помогнете на заедниците полесно и побрзо да ја надминат кризата. Дизајнирајте активности за да им покажете колку се грижите и колку сте хумани. Дајте им идеи и поддршка. Дајте им предлози што можат да направат дома.

 

Подгответе се за посткризниот период.

Не можеме да предвидиме колку ќе трае оваа ситуација, но едно е сигурно - кога таа мора да помине. Кога помине првата рација и се разгледа целата ситуација, тогаш е време да се поправи штетата. Важно е да бидете подготвени на време кога ќе дојде тој период и да ги преземете сите можни мерки за да се вратите во првобитната положба во која сте биле.

Ако се придржуваме само на некои од овие упатства што ги споменавме, ќе излеземе овластени од овој кризен период и ќе создадеме простор за напредок.

 

Слични објави

Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!
Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!
Пред десет години можевте да добиете основна продавница преку Интернет, да додадете неколку производи, да купите евтин сообраќај и – voilà! - ќе можете да изградите успешна онлајн продавница. Прочитајте!