Сегменти на клиенти што треба да се изградат за да се поттикнат приходите

Сегментацијата на клиентите е сигурен начин за испорака на персонализирани пораки што го отклучуваат растот на приходите за вашиот бизнис за е-трговија. Ако не сте запознаени со терминот, сегментацијата на клиентите е практика на групирање на вашите постоечки клиенти (и претплатници на е-пошта) заедно врз основа на критериумите што ги дефинирате. Потоа можете да го искористите сегментот(ите) што ги градите за да испорачате поперсонализиран маркетинг.

 И за разлика од списокот со е-пошта, сегментот е динамичен. Ова значи дека откако ќе ги дефинирате параметрите на вашиот сегмент, сите ваши сегашни и идни клиенти (и претплатници на е-пошта) кои одговараат на тие критериуми ќе се населат во тој сегмент. На пример, да речеме дека креирате сегмент кој денес враќа 101 клиент што одговара на критериумите што сте ги дефинирале. Сосема е можно (всушност, многу е веројатно) големината на сегментот да се промени за неколку дена. Ова е голема придобивка од искористувањето на стратегијата за сегментација на клиенти, со тоа што штом ќе креирате и зачувате сегмент, нема потреба повторно да го креирате за да најдете клиенти кои одговараат на тие критериуми.

Сегментирајте како клиентите/претплатниците имале интеракција со вашите претходни е-пораки

 Разбирањето и сегментирањето на вашите претплатници врз основа на тоа како тие имале интеракција со вашиот бренд е важно додека размислувате кој и што да им испратите. Нема да сакате да испраќате код со попуст од 50% на клиенти кои веќе се ангажирани со вашиот бренд и веројатно ќе купат од вас без промотивен код. Еве три сегменти што можете да ги креирате врз основа на ангажирањето на е-пошта:

 Ангажирани претплатници. Можеби тоа се претплатници кои отвориле или кликнале е-пошта од вас во одреден временски период (т.е., 15 или 30 дена). Овие претплатници ќе имаат поголема веројатност да купат од вас, па затоа е важно да размислите што сакате да им пренесете.

Полуангажирани претплатници. Тоа се претплатници кои отвориле или кликнале е-пошта од вас во период од 60 до 90 дена. За разлика од „ангажираните“ претплатници, овие претплатници нема да имаат толку голема веројатност да купат од вашиот бренд, така што можете да бидете малку поагресивни или со предлогот за вредност на вашиот производ или со промотивната понуда што ќе им ја испратите.

 Сегментирајте по демографски информации

Клучот за секоја стратегија за персонализација е прилагодување на вашите пораки врз основа на тоа кој е претплатникот. Колку повеќе сте способни да идентификувате и да откриете кои се вашите клиенти/претплатници, толку повеќе ќе можете да ги персонализирате пораките и да ги зголемите приходите. Еве неколку идеи за тоа како можете да сегментирате по демографски информации:

 По локација. Кажете дека отворате нова продавница или имате настан кој се одржува во одреден град. Нема смисла да испратите експлозивна е-пошта до сите ваши претплатници, бидејќи отворањето на продавницата не е релевантно за сите нив. Наместо тоа, изградете сегмент од вашите претплатници кои се лоцирани во непосредна близина на тој град и исклучиво на пазарот на тој сегмент.По пол. Да речеме дека сте бренд за облека и издавате нова машка маица. Наместо да ја рекламирате новата маица на сите ваши претплатници на е-пошта, создадете сегмент од машки клиенти/претплатници и маркетирајте ја маицата исклучиво за нив. Оваа персонализирана содржина ќе доведе до посилен ангажман.

Сегменти на клиенти што треба да се изградат за да се поттикнат приходите

Слични објави

Големиот износ на враќања во е-трговијата е причина за грижи за многу онлајн продавачи. Сепак, 71 процент од потрошувачите велат дека онлајн продавачите не нудат никакви алатки за одредување на големината, што би можело да го намали повратот. Прочитајте!
Вашиот бренд има клиенти во секоја фаза од продажната инка. Некои се на почеток и само се запознаваат со она што го нудите. Прочитајте!