Производителите ја прифаќаат е-трговијата, но таа сè уште не е мејнстрим

Производителите веќе се на добар пат да опслужат сè повеќе дигитална база на клиенти. Но, темпото на имплементација е нерамномерно, забележува Морис Лидел, главен и национален лидер во производствената индустрија во менаџмент.

Забелешка на уредникот: американското производство не е на крстопат со спроведување на широко распространета дигитална трговија. Производителите веќе се на добар пат да опслужат сè повеќе дигитална база на клиенти. Но, темпото на имплементација е нерамномерно. Има околу 243.000 производители од сите видови во САД и минатата година, заедно, овие компании остварија вкупна продажба од 6.036 трилиони долари, според американското Министерство за трговија. Од тој вкупен износ, дигиталната продажба изнесува 4,10 трилиони долари - 68% - од целата продажба.

Пандемијата ги принуди сите компании да ги приспособат своите продажни канали за да го олеснат пристапот на далечинската работна сила и продажбата без контакт. Производителите земаат страница од прирачникот за малопродажба и усвојуваат електронски механизми за продажба.

Многу производители додаваат адаптација на B2B дигитална трговија во нивните стратешки планови и, како резултат на тоа, ја засилуваат својата имплементација на технологии за поддршка на дигиталната трговија.

Организациите кои се дигитално напредни и имаат имплементирано модерни системи, како облак и ERP, се соочуваат со помалку предизвици за постигнување успех во е-трговија, во споредба со наследените производители.

Современите технолошки деловни системи кои се интегрираат со добавувачите и давателите на 3PL, заедно со видливоста на подот на растенијата, се неопходните инфраструктурни основи за поддршка на робусни решенија за е-трговија.

Дополнително, мора да се разгледаат елементите за приватност на податоците, сајбер безбедноста и деловната еластичност. Несофистицираната организација има поголема веројатност да успее со стекнување искусни и способни лидери и нивна поддршка со соодветни ресурси и организациска структура.

Традиционалната поддршка за корисници им даваше на клиентите адреса на е-пошта или телефонски број за да добијат статус на нарачка. Овие решенија овозможија употреба на бавни и рачни процеси од страна на службата за корисници за да се извлечат бараните информации и да се обезбеди е-пошта или повратен одговор.

Дигиталната нишка може да постои само ако постојат паметни интеграции помеѓу различните системи и организации од синџирот на снабдување. Дигитално зрелите компании имаат поголема веројатност од наследените производители да ја плетеат дигиталната нишка и на тој начин ќе можат подобро да ги задоволат потребите и очекувањата на дигиталните клиенти.

Слични објави