Разбирање и подобрување на стапката на отскокнување во вашата е-трговија

Разбирање и подобрување на стапката на отскокнување во вашата е-трговија

 

Стапката на отскокнување е интересна метрика обезбедена од повеќето програми за анализа на е-трговија. Тој е еден од „клучните индикатори за успешност“, или KPI, што страниците за е-трговија можат да ги користат за следење и проценка на сообраќајот на веб-страницата. Иако е тешко да се дефинира „добра“ стапка на отскокнување, следењето на оваа метрика бидејќи се однесува на дејствија преземени за да се ангажираат клиенти може да биде енормно продуктивна. Но, прво, ќе сакате да ја разберете стапката на отскокнување и нејзината специфична врска со веб-страниците за е-трговија.

 

 

Што е тоа стапка на отскокнување?

За посетител кој слета на веб-страница и заминува без да кликне на други страници, се вели дека „отскокнал“. На секои 100 посетители, бројот што отскокнува е стапка на отскок. На пример, ако 1.000 посетители слетаат на веб-страница за е-трговија на даден ден, а 583 од нив излезат без да кликнат на која било друга страница, стапката на отскокнување ќе биде 58,3%, т.е. (583/1000) x 100.

 

Што е стандардна стапка за веб-страниците за електронска трговија?

Нема стапка на „добро“ отскокнување на ќебе. Некои веб-страници за е-трговија може да имаат стапки на отскокнување во регионот од 25%, додека други може да достигнат до 66%, т.е. двајца од секои тројца посетители кои слетаат на веб-страницата заминуваат без значајно ангажирање. Ако стапката на отскокнување на веб-страница за е-трговија е поголема од 66%, вреди да се истражува зошто стапката на отскок е толку висока.

 

На пример, дали е-поштата или друг маркетинг терен за потенцијални клиенти ветуваат нешто друго освен она што се гледа или се доставува со кликнување? Дали веб-страницата е непожелна визуелно или е тешка за навигација? Бидејќи се прават прилагодувања за решавање на овие проблеми, ќе биде важно да се следи дали промените влијаат на стапката на отскок.

 

Значи, наместо да се фокусирате на стапката на отскок во однос на произволен идеал, може да биде поучно да се фокусирате на подобрување на стапката на отскок во споредба со историските стапки на отскок на веб-страницата.

 

Кои се некои од причините за високата стапка на отскок?

Постојат многу можни виновници кои стојат зад високата стапка на отскок. Изведување на разни тестови и експерименти може да потенцира некои проблеми. Подолу се дадени неколку од вообичаените причини за висока стапка на отскок:

 

Посетител случајно слета на веб-страницата

Веб-страницата нуди неколку релевантни страници

Посетителите не можат да ја лоцираат или разберат навигацијата на страницата

Изгледот и чувството на веб-страницата ги одвраќа посетителите

Содржината на веб-страницата - слики, текст, видео - не е привлечна за клиентот

Првата страница трае премногу долго за да се вчита

Скокачки прозорци или други нападни реклами се мешаат во искуството на клиентите

Веб-страницата не се прикажува добро на уредот што се користи за пристап до него

Нема повик за акција

 

 

Како да се намали стапката на отскокнување

Без оглед каква е стапката на отскокнување на веб-страница за е-трговија, целта треба да биде постојано нејзино намалување. Спротивставувањето на предметите од горенаведената листа ќе биде добар почеток во овој процес. Идејата за намалување на стапката на отскок е во совршена синхронизација со идејата да им се даде на клиентите она што го сакаат, основен принцип на продажба на мало во кој било канал. Доколку клиентите сметаат дека нивните потреби ќе бидат задоволени на веб-страница за е-трговија, тие најверојатно ќе останат на страницата и ќе продолжат да купуваат. Дознајте повеќе за тоа како да ги намалите стапките на отскокнување.

 

Нема потреба да се опседнувате со вештачки стандард за стапка на отскокнување, но работата за нејзино намалување со текот на времето треба да даде добри резултати. Помалата стапка на отскокнување ќе доведе до зголемена продажба од тешко освоениот сообраќај на веб-страница за е-трговија.

 

Слични објави