Тајната за ефикасно управување со деловна трговија
Бизнисите за електронска трговија се движат од поставување на едно лице до организации со глобално присуство. Во сите случаи, успехот промовира раст, и овој раст не е само во однос на продажбата, туку и во смисла на сложеноста на управувањето со претпријатието. Особено ако сте мала деловна е-трговија, каде се чини дека сите прават сè, треба да бидете подготвени да достигнете точка каде што ќе поставите специјализирани функции и одговорности.
Во овој контекст, важно е да се разберат различните нозе на кои се наоѓа зданието за управување со е-трговија. Со оглед на конкурентската природа на бизнисите со е-трговија, сите нозе на бизнисот со е-трговија треба да бидат силни.
Функција за производство или извори
Сезоната и промената на преференциите на потрошувачите можат да предизвикаат големи промени во продажбата што потекнува од вашата веб-страница за е-трговија. Луѓето задолжени за обезбедување на производот - без оглед на тоа дали го произведуваат или го произведуваат - треба да можат да го следат тоа.
Маркетинг
Повеќето професионалци во електронската трговија ја разбираат важноста на маркетингот. Постојат разлики во пристапите на луѓето; некои претпочитаат рекламирање на плаќање по кликнување (ППЦ) и ги трошат своите сили на оптимизирање на нивните трошоци за ППЦ, додека други управуваат сообраќај преку оптимизација на пребарувачи (СЕО) и се фокусираат на градење врски, а трети веруваат дека брендирањето е единствениот начин . Некои претпочитаат брзо да се шират во странство, додека други се обидуваат да напишат деловен план што вклучува нивно поставување мрежа на лажни веб-страници за е-трговија.
Технологија
Јас не сум од оние што веруваат дека е-трговијата е првенствено технолошка игра. Но, не може да се негира дека станува збор за претстава со технологија. Како резултат, треба да останеме на врвот на нашата технологија. Ова започнува од основни одлуки, како што се избор на хостинг, име на домен и софтвер за корпи, до спроведување на безбедносни мерки и многу повеќе.
Треба постојано да го проценуваме широкиот спектар на нови технологии што се воведуваат цело време. Покрај тоа, треба да ја измериме и оптимизираме сегашната платформа на која работиме.
Финансии
Потенцијалот за стратосферски раст на претпријатието за е-трговија веројатно нема да се реализира без периодична инфузија на пари. Современите бројки во пејзажот за инвестиции покажуваат дека инвеститорите истуриле милијарди долари во играчи на е-трговија кои покажуваат одреден потенцијал да бидат последните момци што стојат.
Логистика
Освен во случај на дигитални производи, треба да го добиете производот во рацете на клиентите. И кога производот треба да се врати или поправи, вашиот процес на обратна логистика треба да го врати назад. Постојат многу примери на инаку добри компании за електронска трговија кои застанале стомакот затоа што не можеле да управуваат со точноста или трошоците на логистиката. Значи, на логистиката треба да се гледа како на специјалистичка функција и да се посвети соодветно внимание.
Во крајна линија
Список со пет точки не е соодветен за да се собере разновидниот опсег на функции што се вклучуваат во управувањето со бизнис со е-трговија. Можеме да продолжиме и да разговараме за уште многу функции, на пример, управување со човечки ресурси. Но, идејата е да се обратиме на малиот бизнис со е-трговија каде што секој прави сè.