Рекламирање во мобилни апликации

Рекламирање во мобилни апликации

 

Присуството и рекламирањето на мобилните уреди повеќе не е опција, туку потреба за градење и одржување на успешен бизнис. Повеќе од 80% од корисниците веќе користат мобилни технологии.

 

Соодветно на тоа, можеме да заклучиме дека мобилниот свет го менува начинот на интеракција, а добро развиената стратегија за рекламирање на мобилни телефони може многу да придонесе за бизнисот. Стратегијата е клучот за успехот.

 

Мобилното рекламирање овозможува достигнување на целниот пазар и ангажирање на корисниците каде и да се, што значи рекламирање што е достапно за сите луѓе во движење во секое време. Генерира поголема стапка на пребарување и двонасочна комуникација помеѓу компанијата и корисникот во реално време.

Рекламирањето преку мобилни апликации најмногу се однесува на прикажување реклами при користење на одредена апликација. Може да поддржи многу деловни цели на компанијата и да создаде интеракција и свесност за брендот. И што е многу важно, има многу апликации и секоја од нив може да испрати порака до посакуваната група на корисници.

Рекламирање преку мобилни апликации

Рекламирањето преку апликации овозможува сè повеќе време да се допре до публиката и корисниците кои се на мобилни уреди и претежно користат различни апликации. Ова е поддржано од истражување кое покажува дека бројот на преземања на апликации постојано се зголемува.

 

Покрај следењето на податоците и насочувањето на публиката, опкружувањето во апликација им овозможува на огласувачите точно да ја достигнат саканата публика.

 

Рекламирањето преку апликации е ефективна стратегија од која корист имаат и сопствениците на апликации бидејќи тие овозможуваат рекламирање во нивната мобилна апликација.

Разликата помеѓу мобилните веб-страници и мобилните апликации

Мобилните апликации нудат привлечно и динамично опкружување за разлика од веб-страниците. Во споредба со веб-страниците, ова опкружување овозможува ефективност на рекламирањето што го привлекува вниманието на потрошувачите и ги охрабрува да гледаат и да комуницираат со реклами.

Платформи што се користат за рекламирање во рамките на мобилни апликации

 

Апликациите нудат динамично опкружување што им овозможува на рекламите беспрекорно да се интегрираат во содржината на апликацијата.

Ова ги претвора сите реклами за мобилни телефони во релевантен предлог што всушност го подобрува корисничкото искуство во апликацијата. При изборот на вистинските начини за рекламирање преку апликацијата, рекламодателите треба да размислат како потрошувачите го користат нивниот уред и како го доживуваат.

 

Видео рекламирање

 

Мобилното видео рекламирање е дел од успешна стратегија за рекламирање што привлекува публика на мал екран. Користејќи ги уникатните квалитети на мобилните уреди, форматите на видео реклами можат ефикасно да испорачуваат интересни пораки од марката што се рекламира.

Прикажи рекламирање

Рекламирањето на екранот во апликацијата им овозможува на огласувачите флексибилен начин да го намалат опсегот на нивната кампања во опкружувањето на апликацијата. Овие формати им овозможуваат на корисниците искуство со откривање, прилагодено на уникатниот контекст на апликацијата и однесувањето и интересите на корисниците.

Кратки патувања и трикови

•Запознајте се со посакуваната апликација и разберете ја улогата на секој натпреварувач во неа

•Влијајте со реклами

•Рекламите на цел екран имаат најголемо визуелно влијание врз корисникот, што значи дека овие формати се ефикасни во привлекувањето потрошувачи за време на паузата од содржината во апликацијата

•Зголемете го ангажманот со интерактивни видео реклами

•Интерактивните видео реклами се одличен начин да ги охрабрите корисниците да работат креативно и да го извршуваат посакуваното дејство

•Искористете ги приватните понуди на пазарот и програмите

 

 

 

 

Слични објави

Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!
Ако имате контакт (дури и површен) со маркетингот, а особено со дигиталниот, тогаш за време на вашето секојдневно сурфање и читање блогови сигурно сте наишле на поимот customer journey... Прочитајте!