Динамичко рекламирање

Динамичко рекламирање

 

Динамичното рекламирање е опција за рекламирање на Google Adwords што ја користат многу малку корисници. Причината за ова е што тие не се доволно запознаени со системот Google Adwords, што овозможува различни начини на таргетирање на пазарот. Во продолжение, ќе се обидам да објаснам што е динамично рекламирање, како да се користи и кој треба да го користи.

 

Значи, ремаркетингот ви овозможува да прикажувате текстуални реклами или рекламни банер на корисници кои претходно ја посетиле вашата страница. Динамичното рекламирање е малку понапредна опција, така што ќе им овозможи на корисниците кои ја посетиле вашата веб-страница и прегледале одреден производ, услуга или понуда да прикажат реклама што содржи тој специфичен производ, услуга или понуда. Со вакви прилагодени реклами, го потсетувате клиентот за тоа што го интересира, па му дозволувате да се врати во понудата што го интересираше со еден клик и да го заврши започнатото.

 

Квалитетниот динамичен ремеркетинг е за привлечни реклами на слики на повеќе од 90% од Интернет, кои го покануваат корисникот да ја прегледаат вашата веб-страница.

 

Динамичното рекламирање е многу моќна алатка на Google која опфаќа милиони партнери портали на Интернет што ни помага да ја покажеме вистинската порака, на вистинските луѓе на вистинското место.

 

Динамичното ремеркетинг е идеално ако имате веб-страница што има широк спектар на понуди, така што оваа опција ќе им ја покаже на корисниците точно понудата што ја интересирале. Овие понапредни опции ни овозможуваат да им покажеме на корисниците релевантни реклами за нив, што резултира со подобри конверзии.

 

 

 

 

 

 

Слични објави

Во вечната борба за борба со мечката што е Amazon.com, малите онлајн продавници успеваат со а) уникатен производ и б) незаборавно искуство на клиентите. Прочитајте!
Разговорите се клучни за трговијата - 70% од разговорите на Shopify Inbox се со клиенти кои донесуваат одлука за купување. Прочитајте!