Решенија што мора да ги обезбедите на вашите клиенти преку Интернет

Решенија што мора да ги обезбедите на вашите клиенти преку Интернет

 

Поради масовниот пристап до Интернет, има сè повеќе клиенти на Интернет, нивните преференции се менуваат и клиентите стануваат многу повнимателни и побарувачки… Трговците на интернет сакаат да стекнат и задржат што е можно повеќе клиенти, па затоа е повеќе од добредојдено да се размислува за причините зошто тие ја напуштаат количката.

 

Во новата реалност, купувањето преку Интернет станува доминантен начин за пазарење. Безбедност обезбедена со виртуелно купување во споредба со традиционалната; практичност - бидејќи локацијата и времето не претставуваат никакви пречки и брзината на самиот процес на купување, тие ги привлекоа и последните потрошувачи кои не сакаа да влезат на интернет пазарот.

 

 

 

ПРИЧИНИ ЗА НАПУШТАЊЕ НА КОШНИЦАТА

 

Поради масовниот пристап до Интернет, има с and повеќе клиенти преку Интернет, нивните желби се менуваат, а клиентите стануваат многу повнимателни и побарувачки ... Интернет трговците сакаат да добијат и задржат што е можно повеќе клиенти, па затоа е повеќе од добредојдено да размислат зошто ја напуштаат количката.

 

Причините за ова може да бидат:

• Преголеми трошоци

• фактот дека продавницата не дозволува купувања без регистрација или

• Предолг и премногу тежок процес на нарачки. Затоа сме заинтересирани за: Каде ќе купуваат (новите и старите) купувачи преку Интернет и кои веб -продавници и колички ќе ги остават?

 

 

 

 

НАБАВКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЈА

 

Запишувањето на мноштвото податоци потребни за процесот на регистрација може да биде доста заморно за барачкиот купувач на нова шопинг реалност. Тој дојде на веб -страницата со идеја дека брзиот процес на купување ќе заштеди време, затоа дајте му го она што го очекува - купување без регистрација, или брз процес на купување без обврска да креирате сметка, инаку дигитално разбирливиот клиент брзо ќе бара конкурентна продавница што ќе овозможи заштеда на време и напор.

 

 

ПРЕГЛЕД НА КОШНИЦАТА ВО СЕКОЕ ВРЕМЕ 

 

Целосната транспарентност е најдобрата тактика кога купувате преку Интернет. Доколку процесот на купување е подолг, клиентите често забораваат на деталите за производите што ги избрале, и ако не можат постојано да ја проверуваат содржината на количката, чекаат крај на нарачката за да можат да ги проверат производите. Затоа е добро да им дозволите да ја прегледуваат количката во кое било време за да ги запомнат и проверат избраните производи и да одлучат дали тие се совршен избор за нив.

 

ПЛАЌАЊЕ СО ЕДЕН КЛИК 

 

 

Додадете копчиња во вашата веб-продавница, особено на мобилната верзија, кои ви овозможуваат да плаќате многу лесно и брзо. Ова ќе ја избегне потребата за досаден внес на податоци, како што се адреса за плаќање и информации за кредитна картичка, и ќе им овозможи на клиентите лесно да го финализираат своето купување. Бидете претпазливи, а правилото важи тука - помалку е повеќе затоа што премногу копчиња и различни опции за плаќање можат да збунат помалку искусни потрошувачи на Интернет, затоа фокусирајте се на најмногу 5 различни опции.

 

Слични објави