Што е dropshipping? Сè што треба да знаете
Dropshipping станува сè поатрактивен како веродостојна деловна опција за онлајн продавниците. Овој модел на дистрибуција е тесно поврзан со онлајн продажбата и го ослободува сопственикот на логистичка деловна страница за е-трговија. Пред да започнеме да анализираме што е dropshipping и како тоа може да и помогне на онлајн продавницата, ајде да разгледаме некои основни факти.
Dropshipping и е-трговија
Веќе неколку години, е-трговијата во Европа расте експоненцијално. Имено, според истражувањето спроведено од IAB Spain и Elogia, 74% од корисниците на Интернет во Европа купуваат онлајн, што е ¾ луѓе! Некогаш, луѓето не веруваа во плаќањата со кредитни картички преку Интернет. Очигледно, овој факт не беше занемарен од оние кои се желни за бизнис и кои отворија онлајн продавници кои се обидуваат да одговорат на ова важно прашање на нивните потенцијални клиенти. Отворени се илјадници електронски продавници кои станаа составен дел од секојдневниот живот на корисниците, некои со повеќе, а некои со помал успех.
И додека една од главните придобивки од онлајн тргувањето е големото намалување на фиксните трошоци (не мора да плаќате кирија за простор, нема продажен персонал или сметки за вода и струја), еден проблем е заеднички и за офлајн и за онлајн претприемачите: залихите . Ако сакате да продавате, треба да ги складирате вашите производи за да бидат подготвени да бидат доставени до вашите клиенти. Ова може значително да ги зголеми трошоците за вашата онлајн продавница и да ги намали придобивките во однос на физичката продавница. Но, не грижете се, затоа има dropshipping!
Придобивките од dropshipping
Се разбира, можете да заштедите пари за управување со залихите, но ова сигурно веќе ви е јасно од претходните параграфи! Како што се очекуваше, ова подразбира значителни заштеди (што го намалува ризикот од загуба во случај на слаби трговски перформанси). Бидејќи не мора да управувате со залихите, нема да мора да инвестирате во магацини или одржување. „Ова е најатрактивната карактеристика на dropshipping“, вели Салвадор Естеве. „Тоа ви овозможува да се посветите на продажбата и да го максимизирате профитот без да се грижите за логистичките аспекти.
Започнувањето бизнис е полесно и побрзо од било кога и ќе ве чини само онолку колку што ви треба за да ја отворите вашата онлајн продавница. Ако ангажирате надворешен соработник за овој дел од работата, вашата страница за е-трговија може да биде подготвена многу порано отколку што очекувавте. Добавувачот на dropshipping ќе се погрижи за сè. „Вашиот добавувач треба да стане ваш глобален логистички оператор, со се што тоа подразбира“, тврди Естеве. „Тој мора да може да управува со сите залихи на стоки, да регистрира нарачка, да избира и подготви пакет за испорака и да се координира со сите доставувачи во секоја зона. Ние во BigBuy, исто така, им ги даваме на нашите дистрибутери сите информации за статусот на нивните нарачки на контролната табла. Можам да го следам секој од нив со посебен број за следење и да добијам поддршка по продажбата ако имам прашања за испорака.
И додека страницата за е-трговија без dropshipping е полесна за надградба отколку физичка продавница, dropshipping е она што ја прави вистинската разлика. Овој модел на дистрибуција ви овозможува да го привлечете целиот сообраќај што го сакате во вашата продавница, без ризик да продадете премногу и да не можете да го направите сето тоа. Добавувачот на dropshipping ќе се погрижи сите ваши нарачки да пристигнат на време и во ваше име.
Добавувачот dropshipping што ќе го изберете ќе биде камен-темелник на задоволството на вашите клиенти. Погрижете се да работите со некој на кој можете да му верувате, кој е искусен и ви дозволува да се проширите што е можно повеќе, дури и во земји каде што се зборуваат други јазици.
Сепак, иако започнувањето бара одредена инвестиција, dropshipping нуди многу придобивки ако сакате да водите страница за е-трговија без големи трошоци. Запомнете дека секогаш е полесно да се позиционирате на нишаниот пазар и дека колку е поголем сообраќајот, толку се поголеми шансите за продажба. Посветете дел од вашиот буџет на рекламирање, анализа, оптимизација и продолжете да продавате се повеќе и поефикасно.