Како бесплатната испорака може да ја зголеми вашата конверзија и просечната вредност на нарачката

Иако тоа не е главна мисла за зафатените трговци, превозот е еден од најголемите размислувања за клиентите кои купуваат онлајн. "Колку чини превозот?" и "Кога ќе пристигне мојата нарачка?" се прашања за правење или прекинување кои одредуваат дали купувачот ќе го заврши своето купување или не.

 

Денес, клиентите очекуваат бесплатна испорака и супер брза испорака. Неодамнешниот извештај на McKinsey наведува дека повеќе од 90% од американските потрошувачи очекуваат испорака од два до три дена како основна линија, а 30% очекуваат нивните нарачки да бидат испорачани истиот ден. И според Извештајот за потрошувачки трендови за 2021 година, 80% од потрошувачите очекуваат бесплатна испорака кога нарачуваат одредена количина на производи во долари, а 66% од потрошувачите очекуваат бесплатна испорака за сите онлајн нарачки. И ако не се нуди? Тие се среќни што си заминуваат.

Кога да се понуди бесплатна испорака

Ништо никогаш не е бесплатно, вклучително и превозот. За да понудите бесплатна испорака на сите производи, или ќе треба да платите од вашите сопствени маржи или да ги зголемите трошоците за вашите производи за да ги покриете трошоците. Но, ако се направи правилно, апсорпцијата на овој трошок може да има огромна исплатливост.

 

Во зависност од вашиот бизнис и тековната маржа на профит, не мора да нудите бесплатна испорака во текот на целата година. Наместо тоа, може да се користи како тактика за туркање одредени ставки, растоварање на дополнителен залихи или зголемување на просечната вредност на нарачката (AOV) за време на продажните настани.

Како да го пресметате прагот за бесплатна испорака

Ако одлучите да понудите бесплатна испорака, има неколку начини да го пресметате прагот што е вистинскиот за вас. За да започнете, една важна метрика е вашата просечна вредност на нарачката (AOV). На пример, да речеме дека веќе имате нарачки за следните износи: $86, $112, $71, $65, $105. Ако ги соберете сите и поделите со вкупниот број трансакции (во овој случај пет), ќе го добиете вашиот AOV од 87,90 УСД.

Други прашања за прагот на бесплатна испорака

Вашите стандардни трошоци за испорака: на нив може да влијае просечната големина на кутијата, географијата (без разлика дали испраќате дома или меѓународно) и тежината на производите што ги испраќате. Определете што им наплаќате на клиентите, како и што ви наплаќаат превозниците.

Сите други давачки што ги плаќате за трансакции, како што се царински давачки или такси за кредитна картичка.

Трошоците за производите, пакувањето и вашата профитна маржа: колкав удар сте спремни да преземете за севкупниот профит?

Вашиот AOV: Имајте на ум дека може да има оддалечени страни, како што се SKU со екстремно високи или ниски цени што може да ја нарушат вредноста на вашата просечна количка.

Како бесплатната испорака може да ја зголеми вашата конверзија и просечната вредност на нарачката

Слични објави

Дигиталниот маркетинг е погрешно протолкуван и се дефинира како продажба, промоција и рекламирање. Меѓутоа, приказната е поинаква, односно дигиталниот маркетинг е ист како и маркетингот само во различен медиум. Што значи тоа? Прочитајте!
Повеќе од 140 години, касата доминира во искуството за наплата во продавницата. Прочитајте!
Во вечната борба за борба со мечката што е Amazon.com, малите онлајн продавници успеваат со а) уникатен производ и б) незаборавно искуство на клиентите. Прочитајте!