Што е инфлуенсер маркетинг и како може да Ви помогне?

Да почнеме од почеток, што е инфлуенсер маркетинг?

Ова е нова (и во исто време стара) маркетинг стратегија која вклучува контакт со луѓе со одредена улога во различни индустрии на Интернет за да зборуваат позитивно за нашите производи или услуги.

 

Велиме дека е ново, но сепак старо бидејќи вклучувањето на важни или влијателни луѓе во рекламна кампања е всушност многу вообичаена работа. Сепак, инфлуенсер не е исто што и славна личност, како што отсекогаш сме ги познавале.

Кој може да се смета за инфлуенсер?

Безброј пати е докажано дека потрошувачите, особено оние кои бараат производи и/или услуги на интернет, бараат мислење од корисници со слични преференци кога донесуваат одлука за купување. Врз основа на ова, онлајн инфлуенсерите се истакнати луѓе во оваа „арена“ кои, од која било причина, имаат големо влијание и можат да станат референтна точка за милиони луѓе кои се желни да дознаат што неодамна стекнале, нивните најнови искуства. или слушнете го нивното мислење..

 

Може да се каже дека инфлуенсерите се прилично разновидна група на луѓе, бидејќи тие припаѓаат или се вклучени во многу различни аспекти од животот: ентузијасти за спорт и здрав живот, експерти за видео игри или луѓе со широко познавање на деловниот свет. Тешко е во нашиот бизнис да се посветиме на нешто што нема никакво влијание или значителен број следбеници.

Кои се видовите на инфлуенсери?

Инфлуенсерите често стануваат познати во онлајн светот преку различни канали за комуникација. Во зависност од каналот во кој се најважни, ги знаеме следните типови:

 

Блогери: писатели или автори на блогови во кои зборуваат за различни теми и кои без разлика на содржината успеале да освојат голем број читатели и луѓе кои ги следат нивните мислења. Во зависност од бројот на читатели и важноста на нивните написи, блогерите можат да станат вистински креатори на јавното мислење.

Инстаграмџии: се заедница на корисници на мобилни апликации наречени Инстаграм, кои благодарение на фотографиите кои ги објавуваат и споделуваат, успеале да стекнат голем број следбеници, обожаватели на се што снимаат со камерите на мобилните телефони.

Јутјубери: Професионални корисници на видео платформа на YouTube кои репродуцираат, уредуваат и споделуваат видеа со мислења, искуства, совети или водичи за која било тема.

Каков вид на спонзорство можам да воспоставам со инфлуенсери?

Веќе ги воспоставивме точните основи за дизајнирање стратегии за маркетинг на инфлуенсери. Сега треба да се запознаеме со практичниот дел од соработката и во што може да се состојат посебните активности.

 

Подолу се следниве примери:

 

Објавување на гости или прегледи на производи: Веќе разговаравме за придобивките од објавувањето на гостите на нашиот блог. Ова е потрага по надворешни писатели (идеално со одредена репутација) кои можат да објавуваат материјали на вашиот блог.

Поставување на производот. Ова се состои од суптилно наметнување и/или ставање производи од вашата е-трговија во различни сценарија контролирани од влијателни лица. На пример, лајкнете фотографија објавена од инстаграмџија или видео од YouTuber. Можете да ги користите вашите сопствени производи, но без да зборувате директно за нив.

Спонзорирани делови. Има блогери кои имаат делови спонзорирани од бренд или компанија како дел од нивната веб-страница. На пример, ако вашата онлајн продавница продава производи за готвење, зошто да не се консултирате со гастро блогер и да создадете дел со рецепти врз основа на вашите производи?

Што е инфлуенсер маркетинг и како може да Ви помогне?

Слични објави

Подолу ќе погледнеме во секој од овие три трендови и ќе погледнеме што тие значат за индустријата за е-трговија како целина Прочитајте!
Не се грижам многу за фудбалот. Но, јас се грижам за ова: Просечно 114,4 милиони американски ТВ гледачи го гледале Суперболот во 2015 година. Прочитајте!