Што е концептуална е-трговија?
Има многу малку е-продавници што се издвојуваат од конкуренцијата со нивната автентичност (одговорот на прашањето зошто купувате во вашата е-продавница). Еден од најсериозните начини за систематско одвојување на е-трговијата во однос на конкуренцијата е да се создаде бизнис модел на концептуална е-трговија.
Кој е деловниот модел на концептуална е-трговија?
Едно од дефинициите за концептуална е-трговија е да се стави маркетингот во центарот на размислување при креирање на сите сегменти на е-трговија (Синџир на вредност на е-трговија-Проучете го Google Playbook за маркетинг перспективата за создавање на сите сегменти на е-трговија).
Најквалитетните концептуални е -продавници во центарот на размислување при креирање на онлајн продавница имаат - приказна (раскажување приказни - раскажување приказни), која е тесно поврзана со желбите и потребите на целната група до која се обраќа е -продавницата.
Еден од начините за зголемување на приходите на медиумите е создавање е-продавници, бидејќи за успешна продажба во е-продавницата е многу важно да се обезбеди постојана висока посетеност, што медиумите го дозволуваат. Повеќето медиуми кои создаваат сопствени е-продавници, или склучуваат стратешки договори со постојните е-продавници, имаат главна цел да продаваат разновидни производи што се продаваат лесно и брзо. Многу малку медиуми одлучуваат да создадат е-продавници во однос на потребите на одредена целна група.