Што е концептуална е-трговија?

Што е концептуална е-трговија?

 

Има многу малку е-продавници што се издвојуваат од конкуренцијата со нивната автентичност (одговорот на прашањето зошто купувате во вашата е-продавница). Еден од најсериозните начини за систематско одвојување на е-трговијата во однос на конкуренцијата е да се создаде бизнис модел на концептуална е-трговија.

 

 

Кој е деловниот модел на концептуална е-трговија?

Едно од дефинициите за концептуална е-трговија е да се стави маркетингот во центарот на размислување при креирање на сите сегменти на е-трговија (Синџир на вредност на е-трговија-Проучете го Google Playbook за маркетинг перспективата за создавање на сите сегменти на е-трговија).

 

Најквалитетните концептуални е -продавници во центарот на размислување при креирање на онлајн продавница имаат - приказна (раскажување приказни - раскажување приказни), која е тесно поврзана со желбите и потребите на целната група до која се обраќа е -продавницата.

 

Еден од начините за зголемување на приходите на медиумите е создавање е-продавници, бидејќи за успешна продажба во е-продавницата е многу важно да се обезбеди постојана висока посетеност, што медиумите го дозволуваат. Повеќето медиуми кои создаваат сопствени е-продавници, или склучуваат стратешки договори со постојните е-продавници, имаат главна цел да продаваат разновидни производи што се продаваат лесно и брзо. Многу малку медиуми одлучуваат да создадат е-продавници во однос на потребите на одредена целна група.

 

Слични објави

Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!
Луксузните трговци на мало обично не нудат програми за лојалност, со редовни шеми за намалување на цените засновани на поени кои се во спротивност со највисокиот и аспиративен стил на брендирање по кој е познат луксузниот сектор. Прочитајте!