Што да направите кога клиентите принудуваат рефундирање преку нивните банки

Споровите со клиентите се реалност на прифаќање плаќања. Но, тоа не ги прави помалку фрустрирачки. Повратните трошоци се резултат на тоа што клиентот го испрашува или оспорува трансакција со нивната емисиона банка. Издавачката банка собира докази од клиентот и го категоризира повратот на наплатата користејќи ја соодветната шифра за причина, специфична за мрежата на картичката.

 

Постојат 151 шифри за причина за враќање на наплатата низ четирите главни мрежи на картички. Добрата вест за оние кои користат плаќања на Shopify, стотиците разумни шифри и кофи ги поделени во осум различни категории. За оние кои не користат Shopify Payments, наместо тоа, ќе ги видите истите категории на шифри за причина претставени во нивниот оригинален формат на код за причина.

 

Со разбирање на шифрата на причината поврзана со враќањето на наплатата, можете да поднесете одговор што ги вклучува соодветните убедливи докази. Во оваа објава, ќе ги прегледаме категориите на шифри за причина што трговците најчесто ќе ги гледаат, специфичните шифри за причини поврзани со категоријата и кои убедливи докази да се вклучат за да се поднесе одговор.

Измамни повратни трошоци

За повеќето трговци, лажните повратни трошоци го претставуваат најголемиот дел од споровите со клиентите што ги гледаат. Шифрите за причина за поврат на наплата што се користат за категоризација на лажни повратни наплати вклучуваат шифра за причина American Express 193, шифра за причина Visa 83, код за причина MasterCard 4863 и код за причина Discover 6040.

 

Меѓутоа, само затоа што враќањето на наплатата е шифрирано со измама или без овластување, не значи дека навистина се случила вистинска измама. Со потврдување на IP адресата на клиентот и испитување на дефекти на AVS или CVV, можете ефективно да се заштитите од најголемиот дел од оваа измама.

 

Автоматизирајте ја заштитата од измама со Shopify Fraud Protect

 

Fraud Protect наплаќа мала надокнада за секоја заштитена нарачка, и ако заштитената нарачка навистина резултира со враќање на наплатата поради измама, Shopify автоматски ќе ви ги надомести трошоците, вклучувајќи ги и таксите. За да започнете со користење на Fraud Protect, дознајте повеќе за критериумите за подобност и одлучете се за да ги заштитите вашите нарачки.

Што да се вклучи во одговорот

Како ќе реагирате на лажните повратни трошоци зависи од природата на вашиот бизнис и околностите на трансакцијата при рака. Ако сте добиле овластување од сопственикот на картичката и сте користеле AVS и CVV, тогаш треба да го наведете барем следново во вашиот одговор:

 

Копија од трансакциската фактура или потпишан формулар за нарачка

Доказ за испорака

Ако сопственикот на картичката собрал стока од вашиот физички излог/локација, вклучете:

Потпис на сопственикот на картичката на формуларот за подигнување

Копија од идентификација презентирана од носителот на картичката

Детали за идентификација презентирани од сопственикот на картичката

Надвор од минималниот потребен убедлив доказ, можете (и треба каде што е применливо) да обезбедите и докази во форма на фотографии, е-пошта или на друг начин што докажува и/или прикажува:

 

Врска/однос помеѓу примачот на нарачката и сопственикот на картичката; т.е. член на семејството на сопственикот на картичката ја овластил трансакцијата

Сопственикот на картичката што ја оспорува трансакцијата ја поседува или користи стоката

IP адресата, адресата на е-пошта, физичката адреса и/или телефонскиот број биле користени во претходна трансакција што не била спорна

Трговците кои продаваат дигитални стоки имаат малку поубедливи докази за да соберат за да одговорат на повратот на наплатата категоризиран како измамен. Одговорот за поврат на наплата треба да содржи опис на преземената стока, датумот и времето на преземањето и најмалку две од следново:

 

IP адреса на купувачот на датумот и времето на трансакцијата

Географска локација на уредот на датумот и времето на трансакцијата

ID број на уредот и име на уредот

Името и адресата на е-пошта поврзани со профилот на клиентот на евиденција

 

Што да направите кога клиентите принудуваат рефундирање преку нивните банки

Слични објави