Што се тагови и како се користат?

Што се тагови и како се користат?

Веројатно досега сте го слушнале поимот ознака, како и дека се користел во разни содржини на Интернет. Ознаките се многу корисна алатка за маркетинг што им помагаат на корисниците да најдат информации и содржина групирани под истата ознака.

Кои се таговите?

На многу социјални мрежи, тие се нарекуваат хаштаг и се користат за групирање на објави, додека во решенијата за е-трговија, ознаките се користат за организирање и олеснување на навигацијата низ производите во мрежната продавница.

Ознаките се клучни зборови или етикети кои опишуваат одредени карактеристики на понудениот производ. Ознаките се прикажуваат на страната на производот и во облакот со ознаки, што обично се прикажува како една колона или во делот за подножјето на страницата.

Клучните зборови прикажани во облакот со ознаки се ознаките што најчесто се користат во вашиот каталог на производи, фокусирајќи се на оние ознаки што се поврзани со најмногу производи. На овој начин, можете да ги потсетите посетителите на вашата страница за производите и исто така можете да ја користите оваа алатка за промовирање на одредени производи.

 

 

Слични објави

Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути. Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап. Прочитајте!