Што се тагови и како се користат?

Што се тагови и како се користат?

Веројатно досега сте го слушнале поимот ознака, како и дека се користел во разни содржини на Интернет. Ознаките се многу корисна алатка за маркетинг што им помагаат на корисниците да најдат информации и содржина групирани под истата ознака.

Кои се таговите?

На многу социјални мрежи, тие се нарекуваат хаштаг и се користат за групирање на објави, додека во решенијата за е-трговија, ознаките се користат за организирање и олеснување на навигацијата низ производите во мрежната продавница.

Ознаките се клучни зборови или етикети кои опишуваат одредени карактеристики на понудениот производ. Ознаките се прикажуваат на страната на производот и во облакот со ознаки, што обично се прикажува како една колона или во делот за подножјето на страницата.

Клучните зборови прикажани во облакот со ознаки се ознаките што најчесто се користат во вашиот каталог на производи, фокусирајќи се на оние ознаки што се поврзани со најмногу производи. На овој начин, можете да ги потсетите посетителите на вашата страница за производите и исто така можете да ја користите оваа алатка за промовирање на одредени производи.

 

 

Слични објави

Иако вашите главни цели на социјалните медиуми веројатно се да ја зголемите свесноста за брендот и да ја поттикнете продажбата, социјалните канали исто така може да се користат за поддршка на вашите клиенти и развивање поблиски односи со нив. Прочитајте!
Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена. Прочитајте!
Ако ви здодеа да одговарате „каде ми е нарачката?!“ и други прашања кои одземаат многу време, ве слушаме, не сте сами и ние сме тука да помогнеме. За жал, тоа е неизбежен предизвик за секој бизнис за е-трговија. Колку повеќе продажби правите, толку повеќе е-пошта за услуги на клиентите ќе добивате. Прочитајте!