Што се тагови и како се користат?

Што се тагови и како се користат?

Веројатно досега сте го слушнале поимот ознака, како и дека се користел во разни содржини на Интернет. Ознаките се многу корисна алатка за маркетинг што им помагаат на корисниците да најдат информации и содржина групирани под истата ознака.

Кои се таговите?

На многу социјални мрежи, тие се нарекуваат хаштаг и се користат за групирање на објави, додека во решенијата за е-трговија, ознаките се користат за организирање и олеснување на навигацијата низ производите во мрежната продавница.

Ознаките се клучни зборови или етикети кои опишуваат одредени карактеристики на понудениот производ. Ознаките се прикажуваат на страната на производот и во облакот со ознаки, што обично се прикажува како една колона или во делот за подножјето на страницата.

Клучните зборови прикажани во облакот со ознаки се ознаките што најчесто се користат во вашиот каталог на производи, фокусирајќи се на оние ознаки што се поврзани со најмногу производи. На овој начин, можете да ги потсетите посетителите на вашата страница за производите и исто така можете да ја користите оваа алатка за промовирање на одредени производи.

 

 

Слични објави

Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!
Повеќето претприемачи грешат да ги потценат придобивките што каналот за големопродажба може да ги додаде во нивниот бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Глобалната онлајн продажба порасна за 11 отсто во третиот квартал од 2021 година. Ова е повисок раст отколку во претходниот квартал, кога онлајн продажбата порасна за 2 отсто. Сепак, во споредба со истото време минатата година, видливо е дека е-трговијата забавува. Се чини дека европскиот износ на продажба се враќа на нивоата пред пандемијата. Прочитајте!