Што ја прави одлична деловната идеја?

Веројатно имате деловна идеја или имате три кои ви се шушкаат во задниот дел од умот.

Без разлика дали станува збор за заработка од хоби за изработка на накит или за продажба на растечки нишан пазар, ако го читате ова, веројатно сте флертувале со идејата да започнете сопствен бизнис со полно работно време или гужва.

Што ја прави одлична бизнис идејата?

Одлична деловна идеја не е само „идеја“ туку можност со план - што ви овозможува да ја зголемите базата на клиенти додека сте профитабилни и скалабилни.

Можете да ги развиете вашите идеи за мал бизнис во многу појасни можности поставувајќи си ги следните прашања:

Каков основач сте вие?

На кого му продаваш?

Која е потенцијалната профитабилност на вашата деловна идеја?

Кои повторливи начини ги имате за да допрете до клиентите?

Каков основач сте вие?

Започнувањето бизнис е најлесниот дел. Отстранувањето на профитабилен бизнис е обврска.

Секој има свои силни страни, слабости и интереси. И важно е да го знаете своето како претприемач и што ве мотивира за неизбежните моменти кога ќе заглавите.

Еве неколку добри прашања што треба да ги поставите за вашиот основач кој одговара на бизнис идеја:

Дали имате силни мислења, експертиза или приказна што се однесува на вашата категорија на производи?

Дали имате клучни вештини што ве прават добро да одговарате за оваа идеја? Можеби сте силен продавач и би можеле да им понудите на трговците на мало. Или имате дизајн позадина што ќе ви помогне да изградите привлечна марка. Дали има нешто во што не сте добри, но би можеле да го нарачате или да го предадете на некој друг?

Дали сте лично вложени во проблемот што го решавате или во интересот што го угостите? Не треба да бидеш. Но, тоа дефинитивно помага!

Дали би можеле да креирате содржина за да ја зголемите публиката на интернет (сметка на социјални медиуми, канал на YouTube, листа на е-пошта)? Некои претприемачи денес започнуваат со градење на ангажирана публика која на крајот ќе стане столбот на нивниот просперитетен бизнис.

На кого му продаваш?

Дел од развојот на која било деловна идеја е разбирањето на адресибилниот пазар за неа.

Големите деловни идеи често имаат јасни одговори на следниве прашања:

Кој има најголема веројатност да купи од вас со најмалку убедливи? Кој веќе троши пари на вакви производи и кои се нивните дефинирачки квалитети?

За да развиете подлабоко разбирање за тоа на кого може да му служи вашата деловна идеја, можете:

 

Спроведете конкурентна анализа на други бизниси во истиот простор. SimilarWeb е одлична алатка за анализа на сообраќајот на веб-страниците на поврзаните бизниси.

Анализирајте ги пазарите како Amazon или Etsy каде што веќе се купуваат слични производи за да го зголемите пазарот и да одредите како можете да ги понудите вашите производи или услуги на потенцијалните клиенти.

Анкетирајте или интервјуирајте ги потенцијалните клиенти за да дознаете повеќе за нивните желби и потреби.

Истражувајте ги заедниците на Reddit или Facebook или индустриските блогови каде што вашите потенцијални клиенти веќе се собираат.

Истражувајте ги трендовите во индустријата користејќи страници како Statista или Facebook IQ.

Користете истражување за клучни зборови за да ги разберете деловните можности преку трендовите за пребарување на Google.

Која е потенцијалната профитабилност на вашата деловна идеја?

Бизнис идејата треба да има потенцијал да биде доволно профитабилна за да вреди. Но, профитабилноста е малку посложена отколку едноставно да се осигурате дека сте во црно откако ќе ги одземете вкупните трошоци од вкупниот приход.

 

Да речеме дека сакате да продавате лут сос по 20 долари за шише. Ако ве чини 5 долари за производство и го подготвите за испорака, што ви остава 15 долари профит по продадена единица. Тоа не се многу пари за да се потрошат за да се најде клиент за него, а камоли за другите деловни трошоци што ќе ги направите.

 

Добрата вест е дека има многу лостови што можете да ги искористите за да ја зголемите вашата профитабилност. Ти можеш:

 

Зголемете ја вашата цена (најочигледното решение).

Спојувајте повеќе производи за да ја зголемите просечната вредност на нарачката на секој клиент.

Продавајте на големо на други трговци на мало.

Привлечете ги вашите минати клиенти да прават повторени купувања (многу поисплатливо е да се продаваат на постојните клиенти).

Понудете претплата за да поттикнете повеќе повторени нарачки.

Додадете нови, попрофитабилни производи или услуги што можете да ги продавате на истата публика.

Дали имате повторливи начини да стигнете и да им продавате на вашите клиенти?

Секој здрав бизнис има повторливи процеси на продажба и маркетинг за доведување нови клиенти, загревање на потенцијалните клиенти и повторно ангажирање на постоечките клиенти.

 

Клучната фраза е „повторливи процеси“, кои можат да се постават, рационализираат, па дури и автоматизираат, така што тие секогаш се вклучени и работат за вас во позадина како добро подмачкана машина.

 Возењето сообраќај со реклами на Фејсбук и објавување на Инстаграм може да биде запчаник во таа машина, но не мешајте ги овие активности за самата машина или може да завршите со вртење на тркалата на едно место.

Започнува со идеја, а потоа со план

Постојат многу други размислувања кои се однесуваат на градењето бизнис, од законски барања до вашиот синџир на снабдување до точните производи или услуги што ќе ги продавате. Но, се надеваме дека овие прашања ви помогнаа да најдете поголема доверба во вашата деловна идеја или да изберете идеја што сакате да ја видите до крај.

Што ја прави одлична деловната идеја?

Слични објави

Според новиот извештај од индустриската асоцијација E-commerce Europe, индустријата за е-трговија на Европската унија се предвидува да вреди 602 милијарди евра (685 милијарди долари) на крајот на 2021 година. Прочитајте!