Терминологија за плаќање преку Интернет

Терминологија за плаќање преку Интернет

Иако светот на плаќања преку Интернет ви изгледа прилично едноставен однадвор, значителен број комплексни дејствија се случуваат во позадина. Сето тоа доаѓа во комплет со некои термини за кои веројатно никогаш не сте слушнале. Во нашата секојдневна работа, честопати се среќаваме со такви прашања - „што значи овој термин…“. Поради оваа причина, ние го пишуваме овој пост како еден вид мини речник за плаќање преку Интернет. Иако има многу такви термини, овој пат ќе се фокусираме само на оние за кои сметавме дека се најважни и за кои добиваме најмногу прашања.

 

БАНКА ПРИФАЌАЧ 

Acceptor Bank е финансиска институција која ги обработува плаќањата што се случуваат во вашата онлајн продавница преку кредитни и дебитни картички. Банката што прифаќа е членка на асоцијации на картички како што се Visa и MasterCard. Се наоѓа помеѓу Асоцијации на картички и Банки за издавачи. Нивната главна улога е да ги прифатат плаќањата со дебитни и кредитни картички издадени од издавачките банки, да ги потврдат трансакциите за плаќање извршени од клиентите. Банката што прифаќа ја одобрува или одбива трансакцијата врз основа на информациите што Организацијата на картички или Банката за издавач ги има за сопственикот на картичката.

 

БАНКА ИЗДАВАЧ

Банката за издавање е финансиска институција која ја поседува картичката, го носи ризикот и е гарант под неа. Картичката се користи за плаќање на стоки и услуги, а издавачот на картичката ја наплатува сметката на корисникот за износот потребен за извршување на плаќањето.

 

ИНТЕРНЕТ ТРГОВСКА СМЕТКА

Кога започнувате договор со Банката за прифаќање, вашата компанија ќе отвори Трговска сметка, која е класична банкарска сметка на која ќе се обработуваат сите трансакции извршени на продажната точка на трговецот преку Интернет. По завршувањето на интернет -трансакцијата, банката прифаќач го прима износот платен од купувачот и го депонира износот, намален за соодветните трошоци, на Интернет -трговската сметка на продавачот, од која парите потоа се префрлаат на деловната сметка на продавачот.

 

 

 

РОЛИНГ РЕЗЕРВА 

Тоа го претставува процентот од вкупната вредност на трансакцијата што привремено ја задржува банката примач, а потоа му ја дава на трговецот на редовна основа. Во основа, ова е една од алатките во стратегијата за управување со ризик за да го заштитите вашиот бизнис од потенцијални загуби што можат да настанат поради поплаки. Резервата служи за да се осигура дека трговецот има доволно ликвидност во случај на поврат на средства поради поплаки. Прифаќачките банки ја пресметуваат оваа тековна резерва во зависност од проценетиот деловен ризик. Резервата е секогаш на Интернет -сметката на Трговецот, но е „блокирана“.

 

Слични објави

E-commerce UX не се разликува. Продавниците внесуваат илјадници во реклами на Facebook, во истражување на производи, во дизајн. Прочитајте!
Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Прочитајте!