Навики за купување и (веб) трговија: реакции на „претпазлив“ потрошувач

Навики за купување и (веб) трговија: реакции на „претпазлив“ потрошувач

 

Потрошувачите реагираа на минатата рецесија за само неколку месеци прифаќајќи ја новата реалност радикално менувајќи ги своите тактики за купување. Тие станаа повнимателни, некои дури и крајно рационални, на моменти крајно аскетски. Единственоста на оваа моментална состојба е во фактот што шокот од страната на понудата, конкретно заради затворањето на физичките продавници, но и од страната на побарувачката, изолацијата и ограничувањето на движењето, дејствуваше истовремено и практично преку ноќ. Ако некои го опишат економскиот свет како „во пауза“, побарувачката е активна и покажува прилично разумна реакција на потрошувачите. Нашата мобилност се смени, голем дел од услужната индустрија повеќе не постои и секако, ние како потрошувачи реагиравме.

 

 

Како потрошувачи, во реалноста многу брзо сме свесни за последиците од дистанцирањето, изолацијата и другите ограничувачки мерки. Јас веќе презентирав важни промени на ниво на категории на покривни производи во написот „Пандемична реалност“, кој беше првиот дел со макро рамка на промени. Во оваа статија ќе ги истражам и квантифицирам специфичните реакции на потрошувачите. Тактиките усвоени од потрошувачите се да ги зголемат набавките во категории; со кои обезбедуваме непречена работа и учење од дома, што ни овозможува самодоволност и чистота на домаќинството, што ќе овозможи квалитетно поминување на времето во најтесната рамка - семејството и грижа за социјализацијата и благосостојбата на домаќинството. Ние сè уште се грижиме за нашето здравје и активности, но во рамките на домот. Многу потрошувачи наоѓаат релаксација во уредувањето и градинарството, а еден од поттиците за купување е да го искористиме времето што сега го имаме на располагање. Зголемувањето на побарувачката се одрази и на последиците од разорниот земјотрес во таа областа Загреб, во групи производи како што се електрични алати, агрегатори и генератори.

 

Постои и друга страна на оваа приказна, намалувањето на побарувачката, каде потрошувачите брзо сфатија дека ограниченото движење подразбира и можност за одложување на купувањето на разни групи производи. Соодветно на тоа, ограничувањето на движењето значително влијаеше на побарувачката за опрема за мотоцикли, облека и обувки и модни додатоци се несомнено една од категориите во кои купувањата се одложени. Исклучок е облеката и обувките за деца, кои дури и во ова време на изолација бележат зголемување на побарувачката, пред сè, детска спортска облека и патики. Дури и ако најдеме релаксација во уредувањето и градинарството, набавката на градинарски мебел престана, што може да се види во соодветното намалување на побарувачката во споредба со истиот период минатата година.

 

Во областа на социјализацијата на домаќинството, направивме чекор понатаму. Еден дел од потрошувачите купувале игри на табла и загатки, а другиот бил заинтересиран за конзоли за игри. Сепак, најголемиот скок на побарувачката се случи во категоријата играчки наменети за деца на возраст од градинка, со мала можност за организирање градинки на далечина, оваа возрасна група требаше да биде специјално подготвена од родителите за мерки за изолација. На пример на купување производи за социјализација во домаќинствата, психолозите може да забележат врска помеѓу поврзувањето на семејното јадро, потребата за дружење на синглови или дури и понатамошно изолирање на поединци во семејството со помош на индивидуализирани игри. Се разбира, ова важи за сите оние кои не помислиле дека рамнотежата на телото и умот е подеднакво важна и во затворен простор. Бројни лица гледаат можност да воспостават редовно движење дури и во овие услови и затоа интересот за тегови, елипсовидни обучувачи и опрема за вежбање значително се зголеми. Се надевам дека овие производи нема да бидат заборавени во некои алки како многу новогодишни резолуции.

 

Што ќе се случи во следните недели, што во наредните месеци? Како ние како потрошувачи или трговци се прилагодуваме на новата реалност? Во моментов ги проучувам деталните податоци од Увидите за ефикасноста на брендот за првата недела од април. Може да заклучам дека потрошувачите брзо станаа свесни за моменталната реалност, почетниот шок веќе го нема, процесите се нормализираа, прифативме дека веб-продавниците се единствениот канал за купување трајни производи. Ова се рефлектира во зголемувањето на обемот на пребарување како целина.

 

Слични објави