Што е SEO маркетинг и како функционира?
Оптимизацијата на пребарувачите (SEO) измина долг пат од деновите на полнење на клучни зборови и копирање со мамка за кликнување.За да се рангирате на прво место во резултат од пребарувањето на Google, содржината на вашата продавница треба да одговара на намерата на потенцијалниот посетител. Оптимизирањето на вашата страница за оптимизација може да биде застрашувачко и досадно, но всушност сè е за разбирање како функционираат пребарувачите и како пребарувачите ги користат и имплементирање на тој увид во копирањето на вашите страници, а потоа методично поминување низ некое целосно достапно копирање на задниот дел.
Составивме водич чекор-по-чекор за оптимизирање на вашата продавница на Shopify - не е потребно искуство со оптимизација.
Зошто оптимизацијата е толку важна?
1. Поголемиот дел од сообраќајот доаѓа од органско пребарување
Ако немате стратегија за оптимизација за вашата продавница, можеби ќе пропуштите сообраќај и приходи.
2. Платените трошоци за рекламирање се зголемуваат, а SEO е „бесплатен сообраќај“
Ако поголемиот дел од продажбата ја генерирате преку каналите за платени реклами како Facebook или Instagram, тоа може да ги наруши вашите профитни маржи. Иако за создавање органски сообраќај е потребно време, тој на крајот треба да стане вашиот најдобар канал за стекнување што ги прави неговите трошоци одржливи.
Техничко оптимизација
Техничкото оптимизација е тип на оптимизација под капакот. Како и свежото моторно масло што го одржува автомобилот да работи, честопати не може да се види, но може драматично да ги подобри перформансите на пребарувањето на вашата веб-страница. Техничката оптимизација гарантира дека вашата веб-локација е оптимизирана за роботите на пребарувачите, има добра брзина на страницата и е оптимизирана за мобилни уреди. Исто така, ја оптимизира вашата страница за луѓе со тоа што ќе се осигура дека неговата структура, навигацијата и внатрешните врски овозможуваат лесно прелистување и дека мета-ознаките се пополнети за и пребарувачите и луѓето да знаат за што е страницата.
On-page SEO
On-page - Оптимизација на страницата е примарен метод за директно кажување на читателите и на пребарувачите за што е вашата страница. Пребарувачите бараат одредени фактори на страницата кои можат да им помогнат во рангирањето на вашата страница на страниците со резултати од пребарувачот (SERPs). Факторите на страницата вклучуваат релевантност на клучниот збор и темата, мета-информациите, застојот во URL-то на страницата и вашите слики, меѓу другото. За повеќе информации за факторите на страницата, оваа статија на Moz е одличен ресурс.
Off-page SEO
Off-page SEO - Оптимизацијата надвор од страницата може да вклучи управување со репутација како услуга за клиенти и присуство на социјалните медиуми, но во суштина тоа се сведува на градење на линкови, кои се врски што укажуваат на вашата страница. Колку повеќе квалитетни, релевантни линкови имате, толку подобро ќе се рангираат вашите страници. Знаете колку е важно да имате страници со висок ранг во пребарувачите врз основа на тоа каде одат кликовите од претходниот дијаграм погоре.
Изградете план за оптимизација за да го зголемите растот на вашата продавница
Кога клиентите истражуваат производи во вашата категорија, сакате вашата продавница да биде еден од најдобрите резултати од пребарувањето. Но, единствениот начин тие да ја видат вашата страница во резултатите е да вложат време и напор во учењето на правилата што ги регулираат пребарувачите и да ги применат тие правила на структурата и содржината на вашата страница.