Зошто е ефективна е-трговијата во 2021 година?

Да, дефинитивно, е-трговијата ќе биде профитабилна во 2021 година! И уште многу години подоцна!

Во последниве години, развојот на технологијата директно влијаеше на промената на однесувањето на потрошувачите. Анализата на страницата Statista.com глобален рејтинг на мало за периодот 2015-2023 година покажува сигурен раст во наредните години.

 

Ковид и нова ера на трговијатa

Пристигнувањето на вирусот Ковид-19 со себе донесе уште една драстична и значајна промена во динамиката на преминот од реалниот во светот на продажбата на Интернет. Сепак, дури и пред вирусот Ковид, на пазарот имаше компании кои истражуваа деловни модели D2C (Директен од клиент) и О2О (Интернет до офлајн), но не беа толку широко прифатени.

Сега, кога луѓето се принудени да останат дома поради заклучување и одржување на социјалната дистанца, се појавија нови деловни модели. Затоа, сопствениците на деловни активности размислуваат повеќе за бизнис преку Интернет и подобро ги разбираат долгорочните придобивки што ги носи е-трговијата со себе.

Кога станува збор за нови технологии, иновации како што се гласовно пребарување, развој на мобилни телефони и апликации, појава и развој на дигитален маркетинг и маркетинг на социјални медиуми, големите компании кои продолжуваат да тргуваат многу се обидуваат да ги задоволат потребите на потрошувачите користејќи нови технолошки иновации. Ова е доволен доказ дека дури и големите играчи вложуваат многу пари за да го зголемат своето присуство на Интернет и да ги задоволат потребите на современиот човек.

 

Интернет продавница во Србија

Резултатите од истражувањето за интересот за онлајн купување во Србија се во чекор со остатокот од светот. Според извештајот од 2019 година, прометот во мрежната продавница изнесува 328 милиони евра. Три години порано (2016) беше „само“ 221 милиони. Купувањето преку Интернет порасна за 13-14 проценти годишно во последните четири години, а се предвидува дека купувањето преку Интернет ќе скокне за 12,2 проценти на 368 милиони евра во 2020 година.

Истражувањата, студиите, техничкиот развој и улогата на самиот Интернет дефинитивно ќе помогнат да се започне или прошири бизнис и да се откријат нови можности за развој и раст на продажбата. Ако размислувате дали е време и можност да ја започнете вашата продажба преку Интернет, препорачуваме да престанете да размислувате и да започнете да пробувате начини. Придобивките што ги добивате од дигиталните платформи од оваа година нема да бидат секогаш достапни и затоа е најдобро време да експериментирате.

Ајде да погледнеме заедно во некои од најчестите идеи на кои може да се фокусирате во 2020 година за да започнете или да го развивате вашиот бизнис со е-трговија.

Во чекор со технологијата - улогата на социјалните мрежи

Не е важно дали штотуку започнавте да се искачувате по скалите за електронска трговија и сè уште учите, или сте долгогодишен трговец и совршено го познавате вашиот производ, мора да знаете една работа: Ако не сте на социјалните мрежи, како да не постоиш. Дури и ако главната идеја што стои зад овие страници е да се поврзат и вмрежат луѓе со слични интереси, најголемите светски гиганти за е-трговија веќе долго време ја користат за развој на деловен план. Социјалните мрежи одамна станаа место за рекламирање на некој начин. Фејсбук се покажа како една од најважните и највлијателните социјални мрежи со мноштво опции и можности полесно и побрзо да допрете до поширока група потрошувачи. Instagram ви овозможува да прикажувате производ или бренд директно, лесно и брзо, додека Pinterest го олеснува размената на идеи и привлекување публика што мисли исто. Ако Фејсбук и Инстаграм ви дозволуваат да купувате и продавате производи, тоа ќе ви овозможи лесно да се поврзете и да комуницирате во групните заедници. Со интеракција со слични луѓе, ќе добиете повеќе идеи, па дури и решенија за некои од вашите главни проблеми. На ист начин, поврзувањето со клиентите им помага да ве запомнат и да ја зголемат свеста за вашиот бренд. Денес, повеќе од 51% од сите луѓе во светот се на социјалните мрежи, а со оглед на тоа што глобалниот број ќе биде многу поголем, оваа привилегија и можност мора да се искористат доколку се зголеми свеста за брендот на пазарот.

 

Две безбедни решенија преку Интернет

Поради новото задолжително социјално дистанцирање, продажбата преку физичка продавница веќе стана проблем. Луѓето се аксијални во присуство на други луѓе, во некои продавници е преполн за да можат слободно и без ризици да се движат. Истражувањето на SalesForce вели дека 36% од клиентите тврдат дека нема да одат на шопинг како порано сè додека не се појави вакцината. Каде ќе одат сите овие клиенти? Тие ќе ја проверат достапноста на производите на пазарот на Интернет и ќе ги нарачаат директно во продавниците за е-трговија. Ако се држите до традиционалниот стил на деловно работење, ќе ги изгубите овие клиенти.

 

Започнете од нула

Креирање на ваша сопствена е-продавница може да биде профитабилно во такви околности, бидејќи сте ги разбрале проблемите на пазарот и потрошувачите и сте пронашле решение. Понатаму, можете да услужите локации во близина, како и да го проширите бизнисот, без всушност да имате трошоци и буџет за отворање продавница на нова локација. Постојат многу платформи, популарните системи за управување со содржини \ (CMS \) кои штотуку се создадени за создавање е-продавници. Специјално дизајниран софтвер, прилагоден на вас како сопственик и клиент како корисник, нуди сè што ви треба за виртуелна продавница да функционира совршено. Најпопуларните се наменски изградени платформи Magento, Shopify и WordPress со својот додаток Woocommerce. Секој од нив има свои предности и недостатоци, но тие се идеално решение ако одлучите продавницата да ја преместите во „мрежата“.

Од друга страна, треба да бидете свесни за ризиците и потенцијалните трошоци што не ги забележувате веднаш:

Во зависност од платформата за која ќе одлучите да направите е-продавница, се очекува да имате минимум основно ИТ образование. Креирање и креирање распоред, форми, содржина, логоа, сите технички проблеми со хостинг и сервер се ваша грижа и трошок.

Интеграцијата на процесот на плаќање зависи од вас.

Сите проблеми со производот, продавницата или враќањето ги решавате директно вие со клиенти. Целата поддршка на клиентите зависи од вас.

Можете да направите совршена страница и да имате совршен производ, но ако не е слушнат за вас, сè залудно. Целиот маркетинг, план и стратегија, инвестиции и реализација зависи од вас.

Одржување на страницата, подобрување, надградба, интеграција со социјалните мрежи и евентуално поправка доколку се појави проблем е ваша работа.

Производите што сакате да ги продадете на платформата треба:

 

-имаат бар кодови,

-имаат детални описи,

-имаат фотографии со резолуција не помала од 800x800px.

Користејќи ја и вашата е-продавница и платформа за е-трговија и сите придобивки што ги нудат двете решенија, успехот и заработката се скоро неизбежни.

 

 

Слични објави