Три клучни причини да ангажирате инфлуенсер за вашиот бизнис

Три клучни причини да ангажирате инфлуенсер за вашиот бизнис

 

Потеклото на терминот „инфлуенсер“, кој денес е дел од англискиот речник, потекнува од Франција, односно од средновековниот латински јазик и укажува на личност влијателна во одреден круг на луѓе. Во светот на маркетингот, тоа би била личност која има моќ да влијае на група луѓе преку традиционални или социјални медиуми, а тоа влијание најчесто е поврзано со социјалните мрежи.

ИНСТАНТНА ВИДЛИВОСТ

Благодарение на големата популарност што ја уживаат, видливоста што е вашата цел, со инфлуенсери е загарантирана. Нивните објави ги прегледуваат десетици, па дури и стотици илјади луѓе во првите дваесет и четири часа (во зависност од професијата инфлуенсер), па ако се стремите да бидете забележани и препознаени од целната група, ова може да биде едно од најважните точки кога се сомневате. дали да започне соработка со нив или не.

 

Пoбрз пат до целната група

Инфлуенсерите имаат свои посебни ниши што ги прават релевантни во светот на дигиталниот маркетинг. Како ви носи корист? Ако, на пример, вашиот производ е органска козметика, ќе барате инфлуенсер за убавина (почесто инфлуенсер) и на тој начин генерирате околу вашата марка токму оние луѓе кои веќе имаат интерес за козметика и нега.

 

Градење доверба

Оние што следат влијателни луѓе, особено ако го прават тоа подолг временски период, скоро автоматски ги прифаќаат сите совети, предлози и предлози што ги даваат. Значи, кога инфлуенсерот што го ангажиравте го презентира вашиот производ или услуга како нешто што е релевантно и докажано добро, неговите или нејзините придружници ќе го усвојат тоа мислење како точно. Логиката е едноставна: целната група му верува на инфлуенсерот, и затоа, тие ќе имаат доверба во вас, т.е. во вашата марка. Маркетингот преку уста или таканаречената препорака е навистина најдобра можна реклама, а влијателите го прават тоа скоро совршено.

Слични објави