Трите најголеми грешки во дигиталниот маркетинг што не смее да ги дозволува веб трговец!
Имате успешна веб-продавница. После долги години напорна работа, ви се чини дека повеќето работи во вашата продавница ги доведовте до точка каде што конечно ќе можете да започнете да ги собирате плодовите на вашиот труд. Задоволни сте од продажбата, која незапирливо расте во последните месеци, бидејќи глобалниот тренд исто така расте. Сите го ставивме на прво место каналот за купување преку Интернет и очекуваме уште поголем раст во наредните месеци. Не заспивајте на ловориките од претходната работа! Одржувањето на добри деловни резултати е секогаш последица од следењето на промените на пазарот и успешно справување со нив. За кои фактори веќе сте се погрижиле и кои можеби сте ги превидиле?
1. Ги занемарувате вашите редовни клиенти
Во процесот на интензивно пребарување на нови можности за продажба, неверојатно брзо е да се заборави или игнорира тековната база на клиенти. Тие се оние кои овозможуваат раст на вашата веб-продавница и како ваши лојални клиенти тие претставуваат огромен потенцијал за обезбедување добра деловна активност во продавниците. Подгответе содржина што редовно ќе им ја испраќате и во која ќе ги информирате за сите можности и придобивки што ги имаат како ваши лојални клиенти. Воведете ги во клубот за лојалност, дополнителни попусти на чести купувања, еднократни промоции што ќе ги подготвувате специјално за нив - така што тие ќе почувствуваат колку ви се важни, колку ги цените и колку сте благодарни што купувате од вас . Платете за нивната лојалност со беспрекорна услуга, флексибилност и нудење производи што им додаваат вредност.
2. Го потценувате влијанието на визуелната содржина и корисничкото искуство
Во секојдневниот, деловен процес, вообичаено, може брзо да се случи да занемарите редовно да го следите и ажурирате брендот и визуелната содржина. Кога последен пат одвоивте доволно време за детален преглед на веб-страницата на вашата веб-продавница? Колку време поминувате размислувајќи за оптимизирање на вашата веб-страница и подобрување на искуството со UX? Дали некогаш сте размислувале за теоријата на бојата и усогласеноста со вашиот бренд и сте се запрашале што вашиот визуелен идентитет комуницира со клиентите кои ќе решат да купуваат преку Интернет? Ова се само неколку прашања на кои треба да размислувате секојдневно, ако вашата цел е поголемо задоволство и подобро искуство за вашите клиенти. На пример, ја користите бојата што ја користите на копчињата CTA на друга содржина што редовно им ја испраќате. Навикнете ги вашите клиенти на вашиот визуелен идентитет, бои, дизајн, за полесно да ве препознаат и да станете веб-продавница во која редовно ќе се враќаат.
Во време на екстремен раст на веб-продавница, оптимизацијата на мобилните телефони не е доволна, размислете во насока за мобилни телефони и направете ги вашите е-пошта и целни страници да одговараат многу.
3. Не мерете ги вашите резултати
Скоро сите алатки за маркетинг што ги користите за дигитална комуникација со вашата база на клиенти ви нудат различни начини за мерење на перформансите на кампањата. Ако не ги користите и останат неискористени, може да предизвикате голема штета и трошоци што веројатно ќе мора да ги претрпите на долг рок. Дури и ако не сте највешти во дигиталните вештини, постои едноставен и сигурен начин за мерење на успехот - споредување на две кампањи кои имале иста публика пред нив. Погледнете која е поуспешна во однос на повеќе одговори на примачите и така постепено научете да препознавате атрактивни карактеристики што ќе ви обезбедат подобар, попозитивен одговор од вашите потенцијални клиенти.