Улогата на дизајнот во интернет продавниците

Улогата на дизајнот во интернет продавниците

 

Во повеќето ситуации во животот, ние се стремиме да оставиме најдобар можен впечаток. Сликата што ќе ја стекнат нашите соговорници по првата презентација или средба во голема мера ќе влијае на понатамошниот меѓусебен однос и комуникација. Без оглед дали станува збор за формална или неформална средба со странци, ако тој состанок е важен за нас, ние ќе ги користиме најдобрите атрибути на формална и неформална комуникација. Оваа карактеристика е вродена кај повеќето човечки суштества. Кога влегуваме во физичка продавница со цел да го купиме посакуваниот производ, ги вклучуваме сите сетила за да се убедиме дека сме на место каде што ќе го најдеме она што ни треба.

 

Онлајн продавница vs. физичка трговија 

Ако сме во улога на мало и продаваме производи преку онлајн продавница, постојат сосема различни правила за создавање позитивно искуство за нашите клиенти во споредба со физичката продавница. Ако земеме предвид дека преку онлајн продавницата сè уште не можеме да им го пренесеме на клиентите мирисот на продавницата или искуството со допирање на производот, создавањето на позитивно искуство се постигнува со имплементација на одличен дизајн и содржина. Не мислам на дизајнот на производот, туку на визуелната презентација на онлајн продавницата преку внимателен избор на статички и функционални елементи кои заедно го комбинираат она што го препознаваме како дизајн.

 

Дизајн на првата линија

Дизајн на веб-страница доживува вистинска еволуција во последните неколку години. Одговорен и адаптивен дизајн, природни апликации, појава на разни модели на паметни телефони и таблети и нивни хибриди, фаблети, универзално прифаќање на „рамниот“ дизајн и голем број толкувања на истиот, се некои од факторите што влијаат на дизајнот на дестинациите на Интернет. Во процесот на создавање на нови, подобри кориснички искуства, многу е важно да се разбере дизајнот и неговата улога во презентирање на производи или услуги преку веб-страница. Не само од оној што го создава, туку и од оној што го користи, посетителите и клиентите. Времето кое еден посетител ќе одлучи да го помине во потрага по производ на Интернет, имајќи ги предвид понудените опции, а завршното купување е вредно. Не можеме секогаш да знаеме со сигурност што прави потенцијален купувач порано и што ќе прави по евентуалното купување, но мора да земеме предвид дека тој сака да го изврши купувањето што е можно побрзо.

Размислувањето за дизајнот на онлајн продавницата пред прототипирање и дефинирање на корисничкото искуство ни дава предност на самиот почеток. Дизајнот не е нешто што ќе биде само естетски привлечно и функционално ќе ја задоволи неговата цел. Создава слика на нашата марка на самиот почеток и често влијае на одлуките на клиентите во првите неколку секунди.

 

Со навигација до конверзија

Исто како и во физичките продавници, ориентацијата низ продажната област е важна за клиентот, така што му треба помош за да стигне до производот на лесен и брз начин. Во онлајн продавница, постојат некои правила кои добро функционираат во пракса во повеќето случаи: навигација на видливо место, јасно групирани производи, можноста за барање помош или пребарување, се одлики што го олеснуваат пребарувањето производи и го подобруваат искуството за купување. Кога влегувате во онлајн продавницата, клиентот си поставува прашања во врска со локацијата на производот, пребарува логички групирани производи и сака да ги види клучните информации: име, цена, спецификации, но и визуелна презентација преку фотографии и видеа.

 

Менито секогаш треба да биде видливо или барем да се препознае

Клиентот нема да го користи менито при секое пребарување на онлајн продавницата, на што можеме да влијаеме прикажувајќи слични или сродни производи под главниот, што е во фокусот на интересот на клиентот. Можеби претпочитаат да користат машина за пребарување или може да се вратат на почетната страница и повторно да ги отворат опциите на менито. Без оглед на изборот на клиентот, сите достапни опции за навигација мора да бидат на дофат на раката, глушец или прст.

При одговорен дизајн, кога прелистувачот е минимизиран, во повеќето случаи навигацијата е внимателно скриена зад соодветната икона, со избирање кои ќе се појават опциите на менито. Тоа е добро решение за дизајн и работи многу добро во пракса ако иконата е забележлива, паметно поставена и остава впечаток дека има мени зад неа. Фокусот е на главната содржина, што е особено видливо на екраните на паметните телефони, фаблетите и таблетите со помали димензии во зависност од резолуцијата на сликата. Клиентот ќе се соочи со разни предизвици при купување преку Интернет и секој од нив делумно ќе влијае на одлуката за купување.

Колку побрзо ги отстраниме сомнежите на клиентот во врска со процесот во чекорите за купување, толку повеќе на крајот тоа ќе резултира во она што продавачот најмногу сака: конверзии или претворање на посетители во клиенти.

Слични објави

Брендовите се оддалечуваат од конвенционалното рекламирање и отстапуваат место на попаметните форми на маркетинг. Повеќето почнаа да се фокусираат на социјалните медиуми и маркетингот на содржини. Блогот за е-трговија звучи сосема логично и всушност нуди големи придобивки. Прочитајте!