Важноста на маркетингот во постпразничниот молк

Важноста на маркетингот во постпразничниот молк

 

Истото правило на секој прирачник што се занимава со теоретска и практична примена на маркетингот вели дека континуитетот е од значајно значење во рекламирањето. На конференции ширум светот, менаџерите, директорите и влијателите од областа на дигиталниот маркетинг забележуваат дека инвестирањето во маркетинг во нивните компании довело до грешки и препознавање на недостатоци важни за опстанокот на бизнисот, како и решенија и стратегии што ги држат на списокот од најуспешните.

Купувачите и потрошувачите ја гледаат, цената, ја почитуваат и го враќаат вложениот труд

Со оглед на фактот дека просечното внимание на корисниците на социјалната мрежа е 5 секунди и дека за тоа време треба да интересирате поединец со вашата реклама како што знаете како, лесно можете да замислите хаос што се случува во дигиталниот простор за време на зимските празници кога започнува масовно рекламирање. Едноставно кажано: тешко дека ќе оставите траен впечаток врз потенцијалниот потрошувач токму тогаш. Вашата цел е веднаш да создадете слика за вашата марка во неговиот ум, како одговор на потребата за одредена услуга или производ.

 

Искористете ја предноста на запирање на масовно рекламирање

Менаџерите на Фејсбук АДС, постери, оптимизација за оптимизација, билборди, промотивен материјал и други канали, за време на празниците се презаситени од секојдневна содржина и море од информации, и тешко е потенцијалниот купувач или корисник да донесе одлука. По празниците, по завршувањето на колективните годишни одмори и важните датуми за празници, се враќа на работа и нова организација на планови за работа на годишно ниво.

 

Празничната подложност на купување ги создава потрошувачите отворени

„Работев и се борев цела година, а сега ќе потрошам и ќе уживам во бранот!“ - поминува низ главата на секој од нас. Во првите месеци од годината, луѓето сè уште размислуваат во оваа насока, а луѓето со интерес гледаат во излозите, рекламите на социјалните мрежи, банерите на страниците и секоја форма на маркетинг што ги достигнува. Оваа посебна склоност кон случајно, непланирано и присилно купување треба специфично да се искористи и да ги надмине целите на продажбата на рекламите и содржината што ја создаваме.

На широкиот и рекламиран простор на Интернет, интересот на посетителите за продажни понуди се намалува, така што единствената добитна комбинација е континуирана и конзистентна рекламна кампања за време на празниците, но и после нив. Ова е единствениот начин да се добие доволно ефикасно рекламирање, кое ја зачувува лојалноста на вашите потрошувачи и ја постигнува својата крајна цел - продажба.

Слични објави