Важноста на пребарувањето клучни зборови како дел од стратегијата за оптимизација
Ви ја откриваме важноста на пребарувањето клучни зборови за страниците за оптимизација на локацијата на вашата е-трговија. Овие алатки и совети ќе ви помогнат да изберете клучни зборови за вашата трговија.
Што е пребарување на клучни зборови?
Пребарувањето клучни зборови или пребарувањето клучни зборови е една од основните тактики на стратегијата за оптимизација. Во случај на е-трговија, тоа е лесен начин да ги забележите и разберете термините што вашите потенцијални клиенти ги користат за да ги најдат производите што ги продавате.
Пребарувањето на клучни зборови е исто така исклучително важно кога станува збор за кампањи за плаќање по клик (SEM). Значи, наоѓањето на вистинските клучни зборови и знаењето како правилно да се вградат во веб-содржините е клучен фактор за постигнување успешна стратегија за оптимизација на лице место, но и SEM кампања.
Зошто е важно пребарувањето на клучни зборови?
По извршувањето на пребарувањето, Google ги одредува најкорисните резултати и редоследот по кој се прикажуваат веб-страниците, во зависност од најблиската врска до изразот за пребарување. Ова го одредуваат алгоритмите кои ги наоѓаат најдобрите совпаѓања. Ова е главната причина зошто треба внимателно да ги избирате вашите клучни зборови, така што пребарувачите ќе утврдат дека зборовите што ги барате се во согласност со она што го нудите на вашата веб-страница. На овој начин, вашата страница ќе биде меѓу првите резултати на првата страница од пребарувачот.
Многу е важно да се позиционира еден од првите резултати на првата страница на Google бидејќи според најновото истражување на Chitika, овие веб-страници привлекуваат над 90% од сообраќајот, а првите три привлекуваат 60% од сообраќајот.
И зошто пребарувањето клучни зборови е толку важно за онлајн трговијата?
Пребарувањето клучни зборови е уште поважно за онлајн продавницата затоа што ја одредува нејзината структура и во голема мера нејзината архитектура, бидејќи страницата за е-трговија има повеќе страници отколку обична веб-локација. Доколку не барате клучни зборови правилно, структурата на страницата за е-трговија нема да ги задоволи потребите на корисниците и нема да биде добро органски позиционирана на пребарувачите.
Затоа, пребарувањето клучни зборови е исклучително важно за страницата за е-трговија, бидејќи клучните зборови дефинираат страници, делови, категории и имиња на ставки.
На пример, ако продавате парфеми и козметика на вашата страница за е-трговија и ако, со пребарување на клучни зборови, откриете дека зборовите како „маскара“, „руменило“ или „кармин“ имаат голем број на пребарувања, важно е дека тогаш сите тие термини ја сочинуваат категоријата на вашата страница.
Ако ги примените правилно, ќе ви биде полесно да се појавите на врвот на резултатите од пребарувањето на Google кога вашите потенцијални клиенти го бараат производот што го продавате на вашата страница за е-трговија. Дали ќе остварите добивка или загуба директно зависи од вашата позиција меѓу резултатите.
Алатки за пребарување на клучни зборови
За среќа, постојат голем број на достапни алатки кои можат да ви помогнат да пребарувате за клучни зборови. Овде ќе ги претставиме најважните:
Семруш
Ова е една од најпознатите алатки и има многу интуитивен и едноставен интерфејс. Сè што треба да направите е да внесете клучен збор во вашиот пребарувач. Тој автоматски ќе ви понуди поврзани клучни зборови што можеме да ги вклучиме во содржината и структурата на нашата веб-страница. Неговиот недостаток е цената: не е премногу евтин. Може да имате корист од него ако го користите често, но ако не го користите, ви остануваат други бесплатни апликации или барем малку поевтини.
Ахрефс
Оваа алатка се користи првенствено за забележување врски, но во последните месеци се додадени нови функции, а има и добра база на податоци. Затоа, вашиот Keyword Explorer е одлична опција за пребарување поврзани клучни зборови.
Совети за пребарување на клучни зборови
Пред да започнете со пребарување на клучни зборови за вашата онлајн продавница, треба да го знаете значењето на голем број термини поврзани со процесот и влијателните параметри што треба да се земат предвид.
Клучни зборови: тие можат да бидат и збор и реченица. Овие мора да бидат низа термини што ја опишуваат содржината на вашата страница за е-трговија.
Обем на пребарување: Ова е просечниот месечен број на пребарувања за секој клучен збор. Можеме да ги класифицираме во три групи:
Head: многу општи зборови, со голем број на пребарувања и голема конкуренција, на пр. креми.
Middle tail: малку поконкретни, но сепак општи зборови, на пр. креми за лице.
Long tail: Најважно е да се фокусирате на овие зборови. Тие се многу поконкретни и има поголеми шанси сообраќајот што го привлекуваат да доведе до конверзија и да имате помала конкуренција, на пр. креми за лице против стареење.