Како трговците со мало се справуваат со кризата со помош на креативци?

Како трговците со мало се справуваат со кризата со помош на креативци?

Дали и до кој степен COVID-19 влијае на малопродажната индустрија? - е прашање што често го слушаме овие денови, и на кое ќе одговорам на примерот на еден од моите клиенти, трговскиот ланец Кауфленд. Додека водиме креативна и маркетинг комуникација за неколку големи малопродажни синџири, овој пат ќе го користам примерот на еден од нив за да ја опишам досегашната соработка и да објавам што можат да очекуваат големите трговци во ова нестабилно време напред. Секоја криза, вклучувајќи ја и оваа, секако има големо влијание врз соработката што ја создавате со вашите лојални клиенти на долг рок. Сепак, секоја криза е исто така одлична можност. Ако СОВИД-19 ни донесе нешто добро, тогаш тоа е секако подготвеноста за нови решенија и прифаќањето на различни креативни решенија од големите брендови.

 

 

На пример, како е и ТОА НЕ Е СЕ! креативна агенција првенствено агенција за „решавање на проблеми“, на почетокот на годината веќе им презентиравме на нашите клиенти вкупно шест различни сценарија што потенцијално би можеле да се остварат, а некои од нив се остварија. Самиот факт дека клиентот, во случајов Кауфленд, ги препозна предложените решенија и и верува на неговата агенција да знае што прават е навистина голема работа. Односот помеѓу креативна агенција и клиент е врска што се гради врз доверба и експертиза. Напишавме блогови и написи на тема оваа врска, токму затоа што сметаме дека е рудимент да се излезе од кризата. Агенциите се ангажираат од многу добра причина, а тоа е познатиот „надворешен поглед“.

 

 Важноста на долгорочните односи

 

На прашањето колку е важно да се негуваат долгорочни и квалитетни односи со креативна агенција, Давор Шимуниќ, шеф за маркетинг комуникации на Кауфланд, одговара: „Долгорочните односи се клучни за градење квалитетни односи со агенцијата, и секако со сметка на која сте клиент. Тие се основата на секоја квалитетна професионална и деловна соработка и се исклучително важни за запознавање на агентскиот начин на работа од една страна и начинот на клиентот од друга страна. Ние веруваме во долгорочни врски и за нас е важно да имаме креативна агенција која н understand разбира, а клучно е агенцијата да н knows познава добро.

 

 

Очекуваме агенцијата да ги знае нашите секојдневни работни и оперативни процеси, пазарот и индустријата, но и конкуренцијата и нивниот начин на комуникација.

 

КОМУНИКАЦИЈА НИЗ ДИГИТАЛНИ КАНАЛИ

Што се смени толку многу во начинот на кој трговците на мало комуницираат? За почеток, би рекол дека за време на оваа пандемија, големите трговци сигурно се концентрираа повеќе на дигиталните канали и неизмерно ми е драго поради тоа, пред се затоа што оваа дигитална револуција требаше да биде поприсутна одамна во Хрватска. Коронавирусната болест беше активирањето што предизвика промени и тоа е една од придобивките од оваа криза - дигитализација на услугите и зголемен фокус на патувањето и искуството на клиентот токму на тој канал за комуникација.

Сведоци сме и на промена во однесувањето на потрошувачите и голем скок во купувањето преку Интернет, што е секако значајна причина зошто една од најголемите индустрии се одлучи за овој дигитален скок. Но, не само што каналите се различни, туку и начинот на комуникација е различен.

 

РЕЦЕПТ ЗА УСПЕХ

Со оглед на „новата нормалност“, можеби најдобрите примери на рецепти за успехот на кампањата на Кауфланд „Нашето најдобро ни одговара“ и „Како јадеме во Хрватска“. Имено, за време на развојот на овие големи 360 кампањи, задачата беше да се промовираат локални производи и интересна локална кујна и навики на потрошувачите. Во спротивно, материјалите од таква кампања би биле подготвени за стандардни канали за комуникација како што се ТВ, радио и други канали за комуникација, додека овој пат работевме на специјални сценарија за потребите на дигиталните канали.

 

Слични објави