Вредности на брендот: конкурентна предност за вашиот бизнис

Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Компаниите можат да направат еднократна продажба, но сметаат дека е предизвик да создадат долгорочни клиенти. Водењето со вредностите на вашиот бренд му овозможува на вашиот бизнис да го привлече вниманието на клиентите и да се разликува од конкурентите.

Според извештајот  на Future2022 за е-трговија - студија спроведена од Форестер во име на Shopify - 53% од компаниите ја прават подобрената одржливост еден од нивните врвни приоритети за 2022 година, а 39% ја подобруваат ефикасноста во производните процеси.На страната на потрошувачите, клиентите се повеќе се загрижени за компаниите што ги поддржуваат со своите пари. Додека зборовите како „одржливост“ се сè повеќе маркетиншки збор, многу потрошувачи не се задоволни со перење зеленило. Наместо тоа, тие го прават истражувањето за да видат дали тврдењата на компанијата се автентични или едноставно се рекламираат. Купувачите се повеќе еколошки и етички свесни од кога било, одлучувајќи да купуваат од бизниси кои се усогласени со нивните лични вредности.

 

Разбирање на вредностите на брендот

 Вредностите на брендот се повеќе од креативно изготвена копија на целната страница или нежни линии на пакувањето на производот. Во нивната суштина, вредностите на брендот се клучните принципи кои водат како работи компанијата - вклучително каде ги набавува своите производи, како се доставуваат артиклите до клиентите и начинот на кој се третираат вработените. Вредностите на брендот прецизно дефинираат како една компанија работи, ја постигнува својата мисија и како заработува пари.Вредностите на брендот се бескомпромисни принципи што една компанија ќе ги почитува додека расте, дури и во услови на алтернативни патишта да заработи повеќе профит или да придобие повеќе клиенти. „Ние развивме пет вредности на брендот во текот на изминатите години. Тие се доволно дефинирани за да можеме да ги гледаме во нашите секојдневни деловни активности, како и кога донесуваме одлуки за нашата компанија“, вели Екерт. Во суштина, вредностите на брендот се како една компанија се прикажува пред светот, дури и кога никој не гледа.

 Иако вредностите на брендот на вашата компанија треба да се изразат и да се извршат на начин што има смисла за вашиот бизнис, еве неколку генерализирани примери на вредности на брендот што можат да поттикнат како работи компанијата:

 Етички извори и производство. Со тоа што се намерни во тоа каде и како материјалите и производите се набавуваат и произведуваат, претприемачите можат да ја настранат експлоатацијата во корист на зајакнувањето.

Свеста за животната средина. Од одржливо пакување до јаглерод-неутралност, компаниите можат да работат со став на Земјата на прво место.

 

Производи изградени да траат. Избегнувајќи ја брзата мода во корист на долготрајни добра, бизнисите можат да продаваат производи кои го издржуваат тестот на времето.

 

Различност и вклученост. Од асортиманот на луѓе што една компанија ги регрутира до оние на кои им ги прават достапни нивните производи, компаниите можат да го променат статус квото.

 Оперативна транспарентност. Давајќи им на клиентите да погледнат зад сцената за тоа како тие работат, компаниите се отчетни, а исто така им даваат информации на поединците за да донесат подобри одлуки за купување.

 Враќање на заедницата. Бизнисите често имаат корист од заедниците во кои се вградени. Компаниите можат да враќаат преку донации и волонтирање.

 Грижа за клиентите. Од обезбедување на купувачите со производи со висок квалитет до одржување на линија на комуникација со клиентите, бизнисите можат да му дадат приоритет на искуството на клиентите.

 Водењето компанија која има трајни вредности на брендот може да биде силна диференцијација на пазарот за бизнисите кои сакаат да изградат траен однос со клиентите. На пример, 77% од потрошувачите се загрижени за влијанието врз животната средина на производите што ги купуваат.

 

 

Вредности на брендот: конкурентна предност за вашиот бизнис

Слични објави

На глобално ниво, приходите од е-трговија се намалени за 3 отсто во првиот квартал од оваа година, во споредба со истиот период во 2021 година. Тој пад е забележан и во Европа (-13 отсто). Прочитајте!