Задржете ги клиентите со правилно оптимизирање на вашата веб-продавница

Задржете ги клиентите со правилно оптимизирање на вашата веб-продавница

 

Брзиот развој на трговијата преку Интернет, на кој сме сведоци во последните месеци, го носи со себе фактот дека конкуренцијата станува се посилна. Еве неколку совети кои ќе ви помогнат секогаш да бидете чекор понапред од другите.

 

Продажбата преку Интернет достигна неверојатни размери. Покрај очигледните предности за продавачите: значително пониски трошоци (со исклучок на трошоците за изнајмување / изнајмување простор, пониски трошоци за работна сила), поголема прилагодливост и одговорност кон трендовите и глобалното опкружување за продажба; има и придобивки за клиентите - затоа што кој не е воодушевен од идејата да купува од сопствена фотелја?

 

1. ОПТИМИЗИРАЊЕ НА ПРОЦЕСОТ ЗА НАБАВКИ И ПЛАЌАЊЕ

 

Дури 71% од сите корпи никогаш не стигнуваат до местото на купување. Кои се причините за тоа? Висока поштарина, премалку опции за плаќање, задолжителни барања за регистрација, премногу чекори, непотребни барања за внесување на податоци, лошо дизајнирани полиња за внесување податоци - особено на мобилни уреди и слично.

 

 

Еве неколку интересни статистики:

 

• 73% од клиентите ќе бараат бесплатни опции за испорака за одреден производ.

• Највисока стапка на напуштање на количката се јавува во категоријата електроника, приближно 74%.

 

 

2. ЛЕСНА НАВИГАЦИЈА ВО ТРГОВИЈА

 

Без оглед што продавате, клучот е UX. Терминот UX (корисничко искуство) се однесува на корисничкото искуство и дефинира како се чувствуваат клиентите додека ја пребаруваат вашата онлајн продавница. Еден од најлесните начини за подобрување на корисничкото искуство е да се подобри стратегијата за навигација. Составивме неколку што се многу лесни за употреба и се покажаа како ефикасни.

 

Вклучете категорија / дел за вести на вашата веб -страница

 

Клиентите што се враќаат во вашата веб-продавница сакаат да можат да ја видат вашата најнова понуда. Кога бараат нови производи, тие не сакаат да ги прегледуваат „старите“ веќе видени производи. Вклучете го табулаторот "Нови производи" во главната навигација, така што редовните клиенти знаат од каде да започнат со пребарување.

 

Овозможете неодамна прегледано

 

Прилично е незгодно кога за време на пребарувањето сакате повторно да погледнете производ што сте го виделе пред само неколку кликања и потоа да откриете дека не е така едноставно. Обезбедете можност за прегледување прегледани производи или персонализирање на прегледите. Исто така е пожелно да се овозможи опцијата „додавање производ на списокот со омилени“.

 

 

3. ДОПОЛНИТЕЛНА ОСНОВА НА ДРУГИ ПРОИЗВОДИ

 

Покажете други слични производи на посетителите за време на вашето пребарување. Овие можат да бидат производи што другите клиенти ги купиле покрај производот што моментално го прегледуваат, но и слични или комплементарни производи. На пример, на клиент најверојатно ќе му требаат батерии со далечински управувач или дополнителна мемориска картичка со фотоапаратот што моментално ја гледаат. Во тоа лежи вашата можност да ги зголемите приходите затоа што покажувате производи што посетителот не ги барал или што дури и заборавил дека ќе му бидат потребни. Бидете внимателни сепак! Не додавајте ја оваа функционалност во чекорот на плаќање затоа што во оваа фаза од искуството со купувањето сакате да го намалите бројот на оттргнувачки фактори.

 

4. ОЦЕНКА НА ПРОИЗВОДОТ

 

Вашите клиенти се најдобрите амбасадори на вашата веб-продавница и на вашите производи. Еве само неколку факти што ги потврдуваат позитивните аспекти на додавање „прегледи на клиенти“ - дозволете бројките да ве убедат колку е корисно да додадете опција за коментирање на производот на веб -страницата.

 

За проценка на производот можете, на пр. понудете попуст од 5% на следната набавка. Ова ќе опфати две важни теми: ќе создадете мрежа на коментатори и ќе осигурите дека клиентите ќе се вратат кај вас.

 

Слични објави