3 клучеви за високообразени описи на производи

3 клучеви за високообразени описи на производи

Пишувањето описи на производи звучи едноставно. Но, потребно е планирање. Најдобрите описи се однесуваат на широка публика, поради што многу компании вработуваат маркетери за да им помогнат.

Постојат неколку видови описи на производи, секој прилагоден на каналот и корисникот. Сепак, за страницата со производот, целта е да се конвертира секој што ќе го посети, без оглед на причината.

 

На пример, повеќето домаќинства може да имаат корист од мешалка. Но, луѓето користат мешалки за различни намени - правење смути, приготвување супи, пире од овошје и многу повеќе. Затоа, страницата за производи за Ninja Foodi Cold & Hot Blender опфаќа повеќе сценарија.

 

3 најважни

Кога пишувате описи за масите, фокусирајте се на следниве три елементи.

Зимзелена содржина останува релевантна долгорочно. Без оглед на најновите мода или наслови, оваа содржина секогаш се применува. Веројатно, потрошувачите секогаш ќе користат мешалки за кршење мраз и правење милкшејк. Зимзелена содржина би се однесувала на тоа. Растечкиот тренд на подготовка на здрави оброци и закуски дома бара дополнителни примери за употреба, како мешавина на состојки за правење вкусни сосови од нула.

 

Информации за ситуацијата. Ковид-19 влијаеше на тоа како потрошувачите користат производи. Значи, има смисла продавачите на спортски производи да воведат текст и графика за домашни вежби. Слично на тоа, Нетфликс и другите страници за проследување им се обратија на милиони луѓе кои не можеа да ги посетат киносалите. И при нарачки за престој дома, многу брендови најдоа начини да ги интегрираат пораките насочени кон семејството и децата.

 

Детали во тренд. Цело време се појавуваат нови мода. Сугру, „лепило за калапи“, беше создаден за поправка на предмети во домаќинството, како што се мебел, декор и апарати. Но, тогаш Сугру откри дополнителни намени, како што е верзија за деца и друга да создава производи од нула, а не само да ги поправа.

Покривањето на трите основи погоре, заедно со јазик оптимизиран од пребарувачот, може да предизвика сообраќај и конверзии. Сепак, придружните фотографии и видеа исто така играат улога. Но, бидете внимателни со поширокиот контекст. Промовирање скара на отворено со фотографија од 30 луѓе во дворот може да направи една компанија да изгледа глуво за време на пандемијата.

 

 

Организира

Организирајте описи на производи во датотеки што можат да се хранат во посебни полиња, како што се:

•Опис 1 никогаш не се менува.

•Опис 2 се однесува на тековната клима, закони или прописи.

•Опис 3 се заснова на растечки тренд.

 

Кога околностите се менуваат, можете лесно да ги ажурирате или отстраните оние делови од описот. Зачувувањето на секој елемент одделно, исто така, го насочува процесот на извоз на тие детали на други места, како што се извори за шопинг или канали на трети страни.

 

Експериментирајте и тестирајте

Описите на производот што се насочени кон повеќе публика бараат работа. Првиот чекор е идентификување на стандардна употреба наспроти трендови - т.е. како повеќето луѓе користат ставка наспроти нови начини да ги инспирираат другите. Целта е да се привлече кон пошироката публика без да ја отуѓи постојната.

Не постои испробан и вистински начин да се опише производот. Експериментирајте и тестирајте. Слушајте повратни информации од купувачите и обратете се на нивните проблеми.

 

 

 

 

 

 

Слични објави