6 одлични начини за оптимизирање на сликите на вашата веб-страница

6 одлични начини за оптимизирање на сликите на вашата веб-страница

Оптимизирањето на сликите на вашата веб-страница е важно за оптимизација за оптимизација, сепак многу компании се однесуваат како само текстот да им помага да растат во резултатите од пребарувањето на пребарувачот Google.

Погледнете ги веб-страниците на некои од најпознатите светски компании пред да ја сфатат моќта на сликите на Интернет.

1. Изберете слики со висок квалитет

Корисниците на Интернет се луѓе со различни преференции и секој го доживува она што го гледа на свој начин, но суровата реалност е дека никој не сака да гледа на веб-страница полна со лоши слики. Ниска резолуција и нерамномерно исечени фотографии можат да направат инаку одлична слика да изгледа лошо.

Сликите со низок квалитет можат да предизвикаат висока стапка на напуштање на почетната страница. Љубителите на Интернет одвојуваат многу време за да откријат зошто луѓето си заминуваат, а слабиот квалитет или несоодветните слики се двајцата големи виновници.

2. Дали треба да се користат бесплатни извори на фотографии или не?

Постојат безброј веб-страници со фотографии кои нудат фантастични висококвалитетни слики кои се апсолутно бесплатни.

 

Сепак, постои „стапица“. Сликите се бесплатни (ако не сакате да платите за членство, што отвора можност за користење на поголемо складиште за слики и користење на поквалитетни слики) бидејќи тие можат да бидат нејасни, генерички и - во некои случаи - доста лоши.

Она што е важно, фотографии од вработените, фотографии од вашето работно место и фотографии од работи што мислите дека се важни за вашиот бизнис, а кои ги направивте вие, значи дека вашата веб-страница ќе има уникатни и лични слики. Таквите слики ќе дадат личен допир и ќе се поврзат со корисниците.

3. Користете ја точната големина на сликата

Работите се комплицираат тука. Од една страна, сакате најквалитетна слика што е можно затоа што знаете дека квалитетните слики сугерираат професионализам. Од друга страна, не сакате слика што се вчитува толку долго што луѓето брзо би се откажале од страницата за чекање.

Сепак, постои решение. Услугите за оптимизација на сликата, како што е ShortPixel, масовно ја компресираат големината на сликата на вашата слика без значително намалување на квалитетот на сликата. Ова значи дека добивате слика што се вчитува побрзо и има само малку пониска резолуција. Постојат и одлични додатоци на WordPress за компресија на слики.

4. Изберете го соодветното име на датотека

СЕО е давање што е можно повеќе информации на пребарувачите, а имињата на датотеките се одличен пример за тоа. Не ја пропуштајте оваа можност да му кажете на Google што гледа. Ако изберете име на датотека што е точен, оптимизиран опис на вашата слика, тогаш пребарувачите ќе ви заблагодарат.

5. Наслови и описи под сликите

Факт е дека луѓето ги читаат насловите. Всушност, 300% е поверојатно дека луѓето ќе го прочитаат насловот на сликата и описот под сликите отколку текстуалниот дел од статијата / блогот.

 

И тоа има смисла. Просечен корисник на интернет сака да оди од напис до напис. Така, тој ќе го провери насловот, ќе прелистува низ поднасловите, ќе ги погледне сликите и потоа ќе ги разгледа насловите и описите на сликите. Ставете го заедно и вашиот читател има прилично пристојна идеја за што станува збор за написот. Врз основа на ова, тие можат или не можат да одлучат да се вратат или може да одлучат веднаш да ја прочитаат целата тема.

6. Изберете ги соодветните ознаки Alt

Гугл и другите машини за пребарување не можат само да читаат слики, што значи дека мора да додадете описи на текст за да кажете што има на сликата - тие се познати како ознаки за алт.

 

Ако сликата не се вчита, или поради бавна интернет-врска или затоа што не сте ја компресирале сликата, тогаш ознаката alt ќе се прикаже на веб-страницата наместо на сликата.

 

Alt-ознаките се корисни и за луѓе со оштетен вид. Можеби не ја гледаат сликата, но нивниот софтвер за текст во глас ќе може да чита алтер-ознаки и да им овозможи да ја разберат сликата.

 

 

 

Слични објави