Затворање на социјалната дистанца: Како овие бизниси создаваат чувство на заедница

Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири.

 

Сепак, многумина сфаќаат дека заедницата и поврзаноста се потребни повеќе од кога било во овие времиња и дека „растојанието“ што треба да го одржуваме е само физичко. Светската здравствена организација дури се префрли на користење на терминот „физичко дистанцирање“ во своите официјални комуникации за да ја нагласи оваа точка.

 

Како што луѓето полека почнуваат да ја наоѓаат својата нова нормала, малите бизниси кои ги чувствуваат ефектите од физичкото дистанцирање откриваат начини да се прилагодат со удвојување на социјалните врски и заедницата.

 

Разговаравме со шест независни бизниси - од италијански чевлар до канадско фитнес студио - кои се обидуваат да ја разберат моменталната ситуација додека започнуваат нови иницијативи кои нудат чувство на припадност и нормалност на другите во ова време.

Размислување надвор од кутијата за чевли

Енрико Касати и Јакопо Себастио ја коосноваа Velasca, еден од првите италијански брендови директно до потрошувачите во 2013 година, кога видоа јаз на пазарот помеѓу брзата мода и дизајнерските рачно изработени чевли. Оттогаш, тие можат да изградат бизнис модел кој ги елиминира слоевите на дистрибутери, препродавачи и трговци на мало, за да ги донесат рачно изработените обувки директно до секојдневниот потрошувач. Тие го зголемија својот бизнис за да опслужуваат над 30 земји, продавајќи повеќе од 100.000 пара чевли и отворија 10 продавници за малопродажба низ Европа.

Споделување на знаењето при подигање на свеста

Лизел Штраус е коосновач на Subject Matter, рана онлајн уметничка платформа која ја предизвикува ексклузивната природа на светот на уметноста и инспирира нови купувачи на уметност од 2011 година.

 

Како страствен поддржувач и куратор на уметноста, Лизел беше вчудоневидена од кампањата што ја водел Националниот музеј на жени во уметностите (NMWA) која тестираше поединци за да именуваат пет женски уметници. Целта на NMWA беше да го истакне фактот дека само мал дел од жените уметници се претставени во уметничкиот свет: во текот на изминатата деценија, врвните галерии во Соединетите држави нарачаа само 11% од нивните купени дела од женски уметници.

Точка на флексија за раст и поврзување преку храната

Како една пекара доживува експоненцијален раст додека вратите и се затворени и сите печат дома?

 

Запознајте еден од најновите трговци на Shopify, Brodflour: единствена ресторан со седиште во Торонто. Brodflour, кој беше отворен на почетокот на 2019 година, не само што пече сè свежо во куќата, туку и извори на локално наследство за мелење на сопственото брашно, кое „содржи минерали, хранливи материи, масло и витамини кои се својствени за житото, но се губат кога масовно се произведува и се става на полиците на продавниците“, вели Метју Фауст, генерален директор на Бродфлор.

Бидејќи печењето стана популарна карантинска активност и редовните намирници почнаа да се соочуваат со недостиг на брашно, некои се свртеа кон Бродфлур за да понудат алтернативен премиум производ. Brodflour дури се здружи со Greenhouse Juice Co. за да го испорача своето брашно во областа на Големото Торонто.

 

Слично како и неговите зрна, растот на Бродфлур беше органски. „Не сме направиле дополнително рекламирање надвор од она што вообичаено го правиме на нашите социјални медиуми“, вели Метју. „Ние само се обидуваме да ги користиме нашите канали на социјалните медиуми за да комуницираме со нашите клиенти. Тимот ја користи својата платформа за споделување ажурирања за промените во услугите, ги едуцира клиентите за разликите помеѓу видовите брашно и рецептите за омилените печени производи на нивната заедница. Конзистентната врска со клиентите му овозможи на Broadflour да биде откриен од нови партнери на големо, додека растечките односи во својата заедница.

Физичко дистанцирање додека останувате социјално блиски

И покрај тоа што сегашната епидемија создаде нов сет на непознати, бизнисите и поединците се соочија со предизвици и најдоа нови начини да се свртат и да растат - од реагирање со сочувство до мигрирање од офлајн на онлајн за да ја прилагодат логистиката за да се исполнат новите групи на ограничувања. Ние сме инспирирани од сите овие бизниси да продолжиме да наоѓаме нови начини за заедничка работа додека работиме на далечина.

Затворање на социјалната дистанца: Како овие бизниси создаваат чувство на заедница

Слични објави

Студениот сообраќај може да биде тешко да се конвертира. Новите посетители не стануваат клиенти само кога првпат ќе наидат на вашиот бизнис - прво треба да ја заслужите нивната доверба. Прочитајте!