Три грешки што треба да се избегнат на вашата веб-страница за е-трговија кога станува збор за прикажување предмети на страниците
Честопати кога ќе се најдете во супермаркет, можете да видите како продавачи преуредуваат предмети на полиците. Ова секако се должи на фактот дека продажбата на овие предмети може да зависи од начинот на нивното уредување или презентирање.
На ист начин, треба да размислите за предметите што се наоѓаат во вашата продавница за е-трговија и да ги избегнувате вообичаените грешки што се прават, за кои можете да прочитате подолу:
# 1 Имате премногу избори на екранот
Секако е добро за секоја продавница за е-трговија да има што повеќе артикли затоа што повеќе артикли ќе направат да има повеќе посети.
Сепак, важно е да се обрне внимание на тоа како предметите се прикажуваат на посетителот на страницата.
Истражувањата покажуваат дека ако луѓето имаат премногу избор, тие често не прават никакви избори, затоа што се уморни и не можат да одлучат.
Како да се избегне оваа грешка:
Групирајте ги предметите во категории и дозволете им на посетителите лесно да се движат низ вашата веб-страница за е-трговија и со кликнување на одредена категорија, тие да имаат увид само во производите што припаѓаат на таа категорија. Ова ќе го олесни намалувањето на бројот на прикажани предмети на екранот во дадено време и ќе им олесни на изборот за посетителите на вашата продавница.
# 2 Нема добра врска помеѓу бројот на слики и количината на текст
Сите знаеме дека квалитетот на сликите на предметите е исклучително важен за донесување одлука за купување. Сепак, само сликите честопати не се доволни и луѓето сакаат да прочитаат дополнителни информации за да донесат одлука за купување.
Треба да ја пронајдете вистинската врска помеѓу бројот на слики што ги имате за производот и количината на текст што ја објаснува функционалноста на тој производ. Текстот треба да биде што е можно помал, но доволно за посетителот на страницата да знае дали вреди да се купи производот.
Како да се избегне оваа грешка:
Објавувајте доволно слики за секој од производите што ќе го приближат клиентот до купувањето. Кога станува збор за текстот, користете наслови и поднаслови и креирајте ставки така што текстот е јасен и лесен за читање.
# 3 Вертикалната и хоризонталната изложеност на производот не се користи на добар начин
Кога луѓето гледаат предмети што се наредени во хоризонтална линија, најверојатно ќе ги видат тие предмети како слични и потенцијално купуваат повеќе различни артикли. Од друга страна, предметите што се распоредени во вертикална линија, луѓето обично ги гледаат како различни видови производи и повеќе се склони да направат само еден избор, односно да купат само еден производ од вертикалата.
Затоа е важно да размислите колку се сложени производите на вашата веб-страница за е-трговија.
Како да се избегне оваа грешка:
Наредете ги производите што припаѓаат на ист вид или категорија во хоризонтална линија и потоа ставете ги производите подолу во хоризонтална линија, но оние што припаѓаат на друга категорија.