Директно до потрошувачот(D2C)

Директно до потрошувачите (D2C) е тип на бизнис модел кој ги заобиколува традиционалните посредници за да создаде искуства за купување без триење и да ги отклучи новите текови на приходи и профит.

„D2C им нуди на компаниите неколку двигатели за деловната вредност кои се протегаат многу подалеку од директните дополнителни приходи што ги генерира, а истовремено ги надополнува традиционалните канали за малопродажба и пазар. Со цел вистински да се максимизираат можностите за D2C, CPG мора да се фокусираат на евалуација, проценка и мерење на иницијативите D2C засновани на директна вредност (нови текови на приходи), како и на похолистичка, индиректна вредност (и монетарна и немонетарна).

 

Нашиот холистички пристап за отклучување на вредноста на D2C се состои од четири градежни блокови:

-Идентификација и квантификација на вредносниот базен на D2C: Идентификување на можностите за D2C со највисока вредност кај директните приходи и двигатели на индиректната вредност (на пр., придобивките од податоците) и кај различните деловни модели на D2C (на пр. претплата наспроти Brand.com). Ова обезбедува јасност и усогласување на вредноста на D2C, каде да се инвестира во D2C и зошто.

-Стратегија на D2C и случај за инвестирање: Развивање на сеопфатна стратегија и финансиски деловен случај поврзани со можности за D2C со најголема вредност. Ова обезбедува извршно прифаќање на стратегијата и посветеност за инвестирање во D2C поврзано со базените на вредност.

-Евалуација и изградба на платформа: Идентификување на најоптималната архитектура на технологијата D2C, платформа и партнер за доставување на стратегијата и имплементација. Ова ги намалува технолошките трошоци и обезбедува поголема вредност од иницијативите D2C со оглед на зголемената способност.

Изградете ја способноста: воспоставување на нов бизнис/способност за D2C од почеток до крај, вклучително и оптимизирање на синџирот на снабдување за сите канали. Ова обезбедува нова, од крај до крај, директна и индиректна вредност што генерира деловна понуда на D2C.

Нашите D2C тимови се фокусираат на извлекување вредност и за директната вредност што доаѓа од новите текови на приходи, но исто така и за четири клучни индиректни текови на вредност:

 

-Увид на потрошувачите водени од податоци: собирање и искористување на податоци и аналитика за да се испорача персонализирани искуства, да се намали пречка и да се развијат нови производи или услуги кои подобро ги задоволуваат потребите на потрошувачите

-Инкубација на концепти: Тестирање и развој на нови производи и услуги со помал ризик и поголема брзина до пазарот

-Градење бренд: Користење посилна контрола врз тоа како потрошувачите комуницираат со нивните производи, за да се влијае на стапките на конверзија, лојалноста и зголеменото застапување за органски бренд преку усни прегледи и препораки од клиентите

-Деловна агилност: Зголемување на способноста за иновации, проширување и прилагодување на променливите трендови на начин што помалку се потпира на надворешни трговци на мало кои можат да бидат изложени на различни ризици

Директно до потрошувачот(D2C)

Слични објави

Ако сте имале продавница со тули и малтер, никогаш не би ја оставиле отклучена или без надзор додека некој не е таму, нели? Безбедносните мерки како брави, аларми, па дури и телохранители се вообичаени за продавниците од тули и малтер и кога станува збор за продавниците за е-трговија, не треба да биде многу поинаку. Прочитајте!
Веројатно имате деловен план кој ќе ви помогне да креирате систем за раст и да понудите финансиски изгледи за иднината. Бизнис план често е неопходен ако сакате да привлечете инвеститори или да аплицирате за финансирање. Прочитајте!