Директно до потрошувачот(D2C)
Директно до потрошувачите (D2C) е тип на бизнис модел кој ги заобиколува традиционалните посредници за да создаде искуства за купување без триење и да ги отклучи новите текови на приходи и профит.
„D2C им нуди на компаниите неколку двигатели за деловната вредност кои се протегаат многу подалеку од директните дополнителни приходи што ги генерира, а истовремено ги надополнува традиционалните канали за малопродажба и пазар. Со цел вистински да се максимизираат можностите за D2C, CPG мора да се фокусираат на евалуација, проценка и мерење на иницијативите D2C засновани на директна вредност (нови текови на приходи), како и на похолистичка, индиректна вредност (и монетарна и немонетарна).
Нашиот холистички пристап за отклучување на вредноста на D2C се состои од четири градежни блокови:
-Идентификација и квантификација на вредносниот базен на D2C: Идентификување на можностите за D2C со највисока вредност кај директните приходи и двигатели на индиректната вредност (на пр., придобивките од податоците) и кај различните деловни модели на D2C (на пр. претплата наспроти Brand.com). Ова обезбедува јасност и усогласување на вредноста на D2C, каде да се инвестира во D2C и зошто.
-Стратегија на D2C и случај за инвестирање: Развивање на сеопфатна стратегија и финансиски деловен случај поврзани со можности за D2C со најголема вредност. Ова обезбедува извршно прифаќање на стратегијата и посветеност за инвестирање во D2C поврзано со базените на вредност.
-Евалуација и изградба на платформа: Идентификување на најоптималната архитектура на технологијата D2C, платформа и партнер за доставување на стратегијата и имплементација. Ова ги намалува технолошките трошоци и обезбедува поголема вредност од иницијативите D2C со оглед на зголемената способност.
Изградете ја способноста: воспоставување на нов бизнис/способност за D2C од почеток до крај, вклучително и оптимизирање на синџирот на снабдување за сите канали. Ова обезбедува нова, од крај до крај, директна и индиректна вредност што генерира деловна понуда на D2C.
Нашите D2C тимови се фокусираат на извлекување вредност и за директната вредност што доаѓа од новите текови на приходи, но исто така и за четири клучни индиректни текови на вредност:
-Увид на потрошувачите водени од податоци: собирање и искористување на податоци и аналитика за да се испорача персонализирани искуства, да се намали пречка и да се развијат нови производи или услуги кои подобро ги задоволуваат потребите на потрошувачите
-Инкубација на концепти: Тестирање и развој на нови производи и услуги со помал ризик и поголема брзина до пазарот
-Градење бренд: Користење посилна контрола врз тоа како потрошувачите комуницираат со нивните производи, за да се влијае на стапките на конверзија, лојалноста и зголеменото застапување за органски бренд преку усни прегледи и препораки од клиентите
-Деловна агилност: Зголемување на способноста за иновации, проширување и прилагодување на променливите трендови на начин што помалку се потпира на надворешни трговци на мало кои можат да бидат изложени на различни ризици